Wpis z mikrobloga

#ps5 #mediaexpert #reklamacja #pad

Hej, mam problem z padem do PS5 a mianowicie nie działa poprawnie lewy a analog. 12 miesięczna gwarancja Sony skończyła się w listopadzie ale z tego co czytałem z tytułu rękojmi jest 24 miesiące i mają obowiązek wymienić? Byłem rano w salonie Media Expert gdzie kupiłem zestaw ale najpierw chcieli numer seryjny zestawu PS5 bo to pad od zestawu a potem stwierdzili że już po 12 miesiącach. Miał ktoś kiedyś taką sytuację?
  • 5
  • Odpowiedz
@Stalionnn: rękojmia jest narzucona prawem i jej okres trwa 2 lata. Musisz złożyć reklamacje z tytułu rękojmi a nie gwarancji i mają zasrany obowiązek ją przyjąć.
Za rękojmie odpowiada sprzedawca (Media Expert) a nie producent (Sony)
  • Odpowiedz
@Stalionnn tylko z doświadczenia wiem, że będą teraz szukać tzw kwadratowych jaj.

Mi expres trzymali na renkojmi 3 miesiące, potem wrócił z tym samym problemem xD. Ponad rok walczyłem aby mi kasę oddali. W końcu się udało. Ale w sumie chyba z 8 miesięcy był u nich produkt.

Także jeżeli to jedyny twój pad to słabo, ale może w twoim przypadku będą mieć dobry humor i pójdzie szybciej kto wie.
  • Odpowiedz
@Stalionnn: No i możesz próbować tego samego dnia w kilku różnych sklepach ME, jak w jednym nie przyjmą to może nie ma sensu kopać się z koniem i lepiej podjechać do jakiegoś innego. Ja tak dokonałem zwrotu PSVR2.
  • Odpowiedz
@Stalionnn:
Miałem problem z dryfującym analogiem. Skorzystałem z rękojmi bo zwykła gwarancja mineła. W Euro RTV AGD załatwili wszystko bez problemu. Około 4 tyg i pad naprawiony.
  • Odpowiedz