Wpis z mikrobloga

  • 0
@Hicur: wszystko co najgorsze już się stało, wojna pandemia, sztuczna inteligencja...oby tylko nie było tej recesji w usa i będzie git jak dla mnie xD
  • Odpowiedz
@LeKosmita: Ach przydałby się taki normalny rok bez wojen zarazy i innych ludzkich wymysłów.
Z drugiej strony jak człowiek spojrzy w wstecz to też różnie bywało. Jak nie wulkan chyba w 2010 roku to jakieś kataklizmy i spory polityczne.
Co by nie było to jakoś to będzie. Byle pozytywnie i z fartem!
  • Odpowiedz
@LeKosmita: mogę Cię trochę pomęczyć?
Widzę że masz awatar anime, wiadomo niekoniecznie mając taki awatar musisz tego typu tematy oglądać. Wiec pytanie czy oglądasz anime?
  • Odpowiedz
  • 0
@Hicur: nie za bardzo właśnie...jedynym które obejrzałem do końca jest serial experiments lain(z tego jest właśnie moja profilówka). To jest taki horror psychologiczny jakby, jedna z dziwnijeszych rzeczy jakie obejrzałem...polecam jeśli lubisz dziwne i skomplikowane produkcje xD Ale myślałem żeby coś sobie obejrzeć, masz jakieś rekomendacje?
  • Odpowiedz
@LeKosmita: Od razu mówię, jestem zielony w temacie anime ale z drugiej strony obejrzałem garść tytułów które mogę polecić.

Jeśli lubisz coś post apo z dobrą animacją/muzyką i nutką przygody to polecam Tengoku Daimakyou (albo inny tytuł Heavenly Delusion). To chyba produkcja która w ostatnim czasie najbardziej mnie wciągnęła. Opowiada o eksperymentach na dzieciach, życiu w czasie apokalipsy oraz mutantach. Jest jeden szczegół który cześć widowni odpycha, a mowa o zmianie
  • Odpowiedz
@LeKosmita: Od kilku miesięcy słyszałem same złe rzeczy od Made by Abyss. Że to historia o dzieciach, że flaki latają, że to taki test dla psychiki kogoś kto wchodzi w tego typu rzeczy i że wgl to coś okropnego, potwory i wgl masakra.
Postanowiłem obejrzeć i zawiodłem się.
Zawiodłem w sensie na tych wszystkich komentarzach jakie to anime nie jest...

Całość mi się bardzo spodobała, jakość w pytę, historia ciekawa, flaki
  • Odpowiedz