Aktywne Wpisy
Stgx +180
Anacron +58
Słowo na niedzielę.
Odra wraca, bo foliarze, wróć, paranoicy (bo to poprawna nazwa tego schorzenia) nie zaszczepili swoich dzieci i niestety jest ich więcej niż 5% w naszym społeczeństwie. Ci sami ludzie jednak jednocześnie jeżdżą samochodem, mimo że prawdopodobieństwo śmierci wtedy w wypadku samochodowym jest kilkadziesiąt tysięcy razy większe niż ryzyko powikłań po zaszczepieniu (dowolną szczepionką) i wynosi z tego co pamiętam 1 do 120. Ba wychodzą z domu i chodzą po
Odra wraca, bo foliarze, wróć, paranoicy (bo to poprawna nazwa tego schorzenia) nie zaszczepili swoich dzieci i niestety jest ich więcej niż 5% w naszym społeczeństwie. Ci sami ludzie jednak jednocześnie jeżdżą samochodem, mimo że prawdopodobieństwo śmierci wtedy w wypadku samochodowym jest kilkadziesiąt tysięcy razy większe niż ryzyko powikłań po zaszczepieniu (dowolną szczepionką) i wynosi z tego co pamiętam 1 do 120. Ba wychodzą z domu i chodzą po
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
widzę reklamę to nie kupuję
ja robię podobnie i nie ciągną mnie nowe rzeczy nadal lubię swoje stare PS3 i PS4 po co mi PS5
samochód jeździ nadal to po co mam zmieniać
buty się trzymają całości to nowych nie chcę
kurtkę kupiłem za 6zł w lumpie po co inna
@PiersKurczaka: ludzie, którzy śmieją się ze swoich starych bo kupili zegarek reklamowany przez małysza kupują lody bo jest na nich napisane ekipa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Widzę kupuje, to nie człowiek
Dlatego np. w sklepach ustawia się reklamy i producenci czekolady płacą za najlepsze miejsce na półce aby właśnie ich produkt wpadł Tobie w oko, wydają kasę na ładne opakowania, its... To wszystko to reklama.
I reklama ma za zadanie sprawić że coś co nam się spodoba spośród 20 podobnych produktów
Przecież nawet często nie wiesz
Metoda na "fałszywego przyjaciela": ludzie są leniwi, przerasta ich obsługa wyszukiwarki. W tym wypadku celem reklamy nie jest zachęcenie klienta do zakupu
@PiersKurczaka: wydaje mi się, że usiłujesz sobie i innym wmówić, że na ciebie reklamy nie działają, a wszyscy inni
@jaksiepatrzy: No właśnie ci tłumaczę, że u mnie to nie działa. Na markę patrzę tylko w przypadku elektroniki, bo nie chcę ryzykować kupowania niesprawdzonego kota w worku, bo tam ceny są większe i bardziej boli jak się natniesz. Te marki, które są na rynku dłużej i są bardziej popularne, łatwiej znaleźć w recenzjach na szanowanych portalach technologicznych. To główny powód. W jedzeniu,
w kolejnym poście już byś pewnie wprost mnie wyzywał i próbował obrażać,
typowy wykopek jak przeczyta nie to co by chciał usłyszeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
elo z fartem
A new study has found that people with autism spectrum disorder (ASD) may be impervious to misleading marketing compared to the rest of us [1]. Rather than a disability, having ASD in this case may actually be a strength. With their greater focus on detail, people with autism are better able to tune out irrelevant context such as advertisements.
@Pasterz30: to, że wam wydaje się, że na was nie działa to nie znaczy, że tak jest xd po prostu nie jesteście tego świadomi
@SpalaczBenzyny: tak, marzyłem o tym, żeby ciebie obrazić zanim w ogóle do mnie napisałeś xd a tobie jest to tak obojętne, że postanowiłeś napisać, że nic
@vieniasn: zacytowałeś artykuł z czasopisma, a w tym paperze, już w abstrakcie: