Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś z Was jakąś wiertarko-wkrętarkę? Do odwieracania puszek w ścianach w płytach z gipsu, głównie do tego - tak, żeby się nie męczyła i nie grzała ;) Aktualnie używam bosh gsr 18v-ec ale służy już ponad 4 lata, więc zastanawiam się nad zakupem czegoś innego, osobiście sam mogę polecić różne inne rzeczy zaciskarki/obieraczki do izolacji/cęgi do kabli i naprawde wiele innych rzeczy z góry dzięki za odp, pozdrawiam #elektryka #elektronarzedzia
  • 42
via Wykop
  • 0
@gorzki99: Chodzi mi o pracę i nie że używam jej na codzień ale jak zaczne to ma być sprawna i się nie grzać AEG odpada i inne tego typu wytwory, przerabiłem hilti dawniej jak pracowałem w innej firmie ale zajmowałem się też czym innym, świetny sprzęt, bosh jeszcze daje rade ale jest już na wykończeniu tak czuję, chodzi mi o konkretny model przystępny cenowo w miare trwały, czytałem też o makicie
a jaki model hilti dla elektryka polecasz?


@ocho: :DDD Ja jestem elektryk i w robocie uzywamy hilti. Do wiercenia w metalu glownie.
Sf22? SF22A? Nie mam pojecia Jakos tak sie to nazywa.

Ale ogolnie hilti to hilti. Musisz tylko dobrac "wielkosc". Poza tym jak do roboty (na firme) to masz dozywotnia gwarancje na baterie - jak sie spierdzieli to dostajesz nowa. Nie wiem czy przy uzytkowniku fizycznym tez tak jest.
via Wykop
  • 0
@gorzki99: problem w tym, że mam firme jednoosobową, pracuję za granicą nie wiem jak to jest w takich przypadkach na "firme" nic nie biorę rozliczam się w Polsce i za granicą tak po krótce, a co do hilti, które poleciłeś sprawdziłem na szybko i jest tego wysyp nawet używek w przystępnej cenie chociaż wolałbym chyba coś nowego, bateria i ładowarka to nie problem - hilti ma chyba jednakowe wejście za to
via Wykop
  • 0
@gorzki99: Chodzi mi głównie o odwiercanie otworów w płytach regipsowych na puszki jak będzie tego większa ilość tak, żeby się nie grzała, pod tym kątem szukam