Wpis z mikrobloga

@agareas: zasłoń chłodnicę kartonem, odpal auto, zostaw na biegu jałowym i patrz jak się będzie zachowywać temperatura
jak wentylatorem da radę utrzymać się tak żeby się nie przegrzał to zgaś go, otwórz maskę i pomacaj za węże od chłodnicy - jak są ściśliwe to jest git
w tych silnikach uszczelka pod głowicą sypie się co 100-150 tysięcy i lepiej żebyśmy się o tym nie dowiedzieli gdzieś w belgii na przykład bo
  • 1
@Pangia: Pobór oleju to tam w normie, od wymiany do wymiany max. 2 litry doleje (jak mocniej go cisnę) .A temperature pokazuje tak jak trzeba, termostat otwiera się przy 83° i tyle pokazuje wskazówka mniej więcej, w korku minimalnie przekracza 90. Sprawdzę test z tym kartonem jak jutro z rana będę jechał parędziesiąt kilometrów :) Dzięki za pomoc, jak się zepsuje to taniej będzie auto zezłomować na miejscu i wrócić