Wpis z mikrobloga

#samsung ktokolwiek stoi za internetowym sklepem Samsung w PL robi to źle.

W BF chciałem kupić S21 FE. Na stronie 1999 + kod z polecenia 7% + kod za oddanie (dowolnego) zużytego telefonu (100/200zł). Wg regulaminów promocje łączące się, w koszyku nie łączą się.

Potwierdzone na czacie i zgłoszone 22.11 mailowo z oczekiwaniem możliwości zakupu w cenie zgodnej z sumą rabatów należnych w momencie zgłoszenia. I co? Miał Pan rację, ale Jajco ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dziś (6.12) czyli prawie dwa tygodnie później dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie kitor,

Najmocniej przepraszam za długi czas oczekiwania.

Dostałam informację od działu odpowiedzialnego, że promocje odnośnie których działania zgłaszał Pan błąd, zostały już naprawione i łączą się.

Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne.


Pomocne w wuj. Urządzenie na stronie 1k drożej niż wtedy. Mikołajki dzisiaj, znalezione lepsze okazje na urządzenia konkurencji. Customer service 0/10.
  • 4
@kitor: Kurczę, musiałeś mieć naprawdę pecha. Ja kupowałem 28.10, używałem właśnie tych kodów z polecenia, odkup starego urządzenia do utylizacji (200 zł) i jeszcze jakiś tam inny kod i wszystko poszło bez problemu.
Najbardziej byłem zadowolony z odkupu poprzedniego telefonu, bo dali więcej kasy niż był on wart na OLX.
  • 0
No podobny plan był tutaj, stary chińczyk który w sumie nie wiem dlaczego leżał jeszcze w szufladzie. No ale finalnie nie narzekam bo znalazłem lepsze okazje.
Nie podoba mi się tylko podejście obsługi klienta - w zgłoszeniu wskazałem że oczekuję możliwości zakupienia urządzenia w cenie zgodnej z ofertą w dniu zgłoszenia (tj 1999 + kody) - zostało to oczywiście totalnie olane. Przy 2 tygodniach oczekiwania na taką pierdołę mogli też jakimś rabatem