Wpis z mikrobloga

Od dłuższego czasu mam wrażenie, że załatwienie czegoś poza procedurą na infolinii większych firm to męka. Ale z Virgin Mobile mam jakąś złą passę. Dla mnie ta wymiana e-maili już przebija wszystkie dotychczasowe. Przyznaję, najpierw mnie zagotowało, bo faktycznie potrzebowałem tej informacji, ale teraz się z niego śmieję jak w ogóle do tego mogło dojść...

Ja:
Dzień dobry,
niedaleko domu mam masz PLAY z pasmami 800, 1800, 2100 oraz posiadam Państwa kartę sim z internetem. Planuję zakup routera oraz zewnętrznej anteny, aby wspierała w pełni dostarczany sygnał - czy jest on w standardzie LTE-Advanced, czyli wspiera agregację pasm? Proszę o informacje na podstawie których będę mógł dobrać odpowiednie urządzenie. //tu załączone zdjęcie parametrów anten w pobliskim BTS

Konsultant1:
Virgin Mobile nie prowadzi sprzedaży urządzeń typu routery, telefony komórkowe itp.

Ja:
Dzień dobry, czy ta odpowiedź to jakiś żart? Proszę odpowiedzieć na pytanie o dostarczanym sygnale.

Konsultant2:
Virgin Mobile nie prowadzi sprzedaży urządzeń typu routery, telefony komórkowe itp.
Proszę skontaktować się ze sprzedawcą powyższych urządzeń w celu wyboru odpowiedniego.

Ja:
Dzień dobry, ponownie pytam, czy ta i poprzednia odpowiedź to jakiś żart? Domyślam się, że zatrudniacie osoby z maturą, więc powinny umieć czytać ze zrozumieniem - a jednak po przeczytaniu tych odpowiedzi od Pani Konsultant1 oraz Konsultant2 mam poważne wątpliwości. Bardzo proszę o udzielenie odpowiedzi o agregację pasm LTE-A, czy jest w pełni wspierana lub ewentualnie jakie są ograniczenia technologiczne nałożone przez waszą infrastrukturę. Dobór urządzenia jest w moim zakresie i nie chcę tego od was. Numer pierwotnego zgłoszenia XXYYZZ.

Konsultant3:
Informacje dotyczące Pana sprawy znajdują się w zgłoszeniu o numerze XXYYZA:
"Virgin Mobile nie prowadzi sprzedaży urządzeń typu routery, telefony komórkowe itp.
Proszę skontaktować się ze sprzedawcą powyższych urządzeń w celu wyboru odpowiedniego. "

Kurtyna. Doczytałem, bo się na tym nie znałem i kupiłem na czuja. W sumie nadal mało się znam, ale przynajmniej mam działający internet na działce.

#virginmobile #play #obslugaklienta
  • 1