Wpis z mikrobloga

@Cancermoon: Ja w rodzinie mam jednego, do tego były znajomy też jest programistą.
Im się coś jakby odkleiło w łbie, bo byli fajnymi ludźmi, a teraz czuć taką pogardę, że oni to są lepsi, bo programują.
  • Odpowiedz
@Cancermoon: jak za samo programowanie dostaja generalnie 2 albo 3 razy tyle co kazdy inny inzynier czy specjalista z takim samym stazem to tak to uderza do glowy.

programista z 3-5 letnim doswiadczeniem, moze byc bez studiow wiec moze miec 22-23 lata na przyklad - potrafi zarabiac wiecej niz menezdzer w korpo ktory potrzebowal studiow i 5-10 lat doswiadczenia po studiach

porabane to jest
  • Odpowiedz
programisci to bardzo dziwni ludzie, maja o sobie zbyt wysokie mnienamnie ciezko ich lubic ogolnie


@Cancermoon: jestem programistom i też tak uważam. Jak jestem w biurze to też niezły festiwal #!$%@?. Większość programistów tak na prawdę to są prości ludzie oderwani od pługa co za dzieciaka nie mieli kolegów sporo grali w gierki mieszkali na wsi i poszli na infe bo interesowali się komputerami i tylko dlatego im się udało
  • Odpowiedz
@Cancermoon: ja jak zaczynałem przygodę w IT pracując na helpdesku to czasami musiałem odwiedzić pokój programistów. Nie wiem z czego to wynika, ale przynajmniej 80% to zaniedbane, śmierdzące grubasy. Normą dla nich są tłuste nieumyte włosy. Ubrani tak, że wyglądają jak menele. Nie wiem co oni z pieniędzmi robią, ale zarabiali wtedy pewnie 5x tyle co ja.
  • Odpowiedz
Nie wiem co oni z pieniędzmi robią, ale zarabiali wtedy pewnie 5x tyle co ja.


@lukiboss: tak jak pisałem wyżej większość programistów to są prości ludzi oderwani od pługa, jak nagle prostemu człowiekowi dasz masę pieniędzy na przykład jakaś wygrana w totka czy coś to po prostu te pieniądze #!$%@?ą najzwyczajniej w świecie i jeszcze wpadną w długi tutaj działa taka sama zasada. Jak widzę jak chodzę do biura jak
  • Odpowiedz