Wpis z mikrobloga

@matdar: ja bym wężyki odkręcił i wszystko dookoła i próbował odkręcić gwinty żabką bo są wkręcone w baterię, a jakby nie szło to jakoś próbował je wyłamać. W ostateczności można też jakoś wykruszyć tą blaszkę nad nakrętkami jak jest krucha.
  • Odpowiedz
@matdar: Chyba to w jakiś sposób ukręciłem i tak wymieniałem potem na nowe. Oczywiście co mogłem to odkręciłem (węzyki) i miałem wiecej miejsca.
  • Odpowiedz
@matdar: ten proces gwintowany na którym jest nakrętka powinien być wkręcony w baterie. Może masz jakieś szczypce, kombinerki, żabkę którą dasz radę go chwycić. W baterii może nie jest tak zardzewiałe i puści.
  • Odpowiedz
@matdar daj se spokój, raczej nie odkręcisz tego. Niedawno sie męczyłem z podobnym pacjentem. Skończyło sie na cięciu brzeszczotem od gory przy nasadzie
  • Odpowiedz
@matdar miałem to samo, nie miałem pomysłu ale się okazało że mam Dremel + przedłużkę i udało mi się to tarczą odpiłować przy nakrętkach. Sporo łaciny przy tym poszło również. Wszystko było mocno pordzewiałe i słaby dostęp.
  • Odpowiedz
  • 0
Dziękuję wszystkim ślicznie za porady. Udało się rozmontować kran, ale co mogę wam powiedzieć bez młota to nie robota ????. Usunąłem za pomocą młotka i śrubokręta stara podkładkę, a potem wygiąłem śruby do wewnątrz tak aby przeszły przez dziurę na baterie, a stare wężyki uciąłem przy baterii bo nie chciały się nawet wykręcić. Akcja trwała dwie bite godziny przeplatane łacina.
  • Odpowiedz