Wpis z mikrobloga

Witajcie wykopki!
Chce po krótce przedstawić Wam jak działa wspaniała firma Orange. Posiadam u nich usługi od 4 lat oczywiście co jakiś czas składam reklamację i to nie są pierwsze nasze przeboje ale to już po raz kolejny przeginka (niestety mieszkam w takim miejscu że tylko mogę mieć internet mobilny i mają największy pakiet).
Od ok tygodnia mam problem z internetem mobilnym po prostu nie działa, posprawdzałam modem router po włożeniu innej karty sim wszytsko śmiga. Wpierw zgłosiłam sprawę na infolinii (30.10) i oczywiście zostało to olane w ciągu 7 dni się ktoś odezwie. Stwierdziłam że tyle to mi się nie chce mi się czekać i metoda prób i błędów wytypowałam że może karta sim padła i 31.10 pojechałam ja wymienić. W salonie po usłyszeniu moich problemów nikt nic nie sprawdził dali karte. Niestety nie pomogło. Byłam dziś w salonie po raz kolejny ale była jakaś awaria i nikt nie mógł nic sprawdzić. Więc ok 14 zadzownilam ponownie na infolinię i połączono mnie z działem technicznym gdzie okazała się że ni z tad ni z owo po 4 latach nie ma wyznaczonej strefy domowej! Typek z infolinii powiedział że za max 30 min wszystko będzie śmigać. Jak się domyślacie nie śmiga. I stwierdziłam że napiszę na czacie żeby mieć jakąś podkładkę. I uwaga tu hit! Gościu pisze ze moje zgłoszenie wisi w systemie i on za 10zl(!!!) może mi od ręki włączyć i będzie działać... Gdzie takie praktyki zgłaszać? Dla mnie to już przeginka po raz kolejny pokazujaca że ta sieć ma za nic swoich klientów, a ja dodatkowo nie zapłacę im ani złotowki bo to zwykli złodzieje.

Screeny w komentarzach
#orange #oszusci #afera #wykopefekt
majka92 - Witajcie wykopki! 
Chce po krótce przedstawić Wam jak działa wspaniała firm...

źródło: temp_file2761695644463096695

Pobierz
  • 5