Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +110
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
#gowno
#blablacar
#podroze
Jak wprowadzili opłaty to każdy im mówił, że nie ma szans by na naszym rynku to przetrwało (nie wiem jak działa za granicą), ale byli pewni siebie.
Jak wyszło to widać dziś.
Temat jest bardziej skomplikowany - BlaBlaCar przechodziło przez różne pomysły na monetyzacje w Polsce (i nie tylko w Polsce) - ale jedno z podstawowych założeń było takie, że są to przejazdy długodystansowe - tak powyżej 200-300 km. Krótsze średnio mają sens na wielu poziomach - stąd te 30% prowizji w tym
@mossak: ale przecież nie działa. xD
W sensie ilość połączeń oferowanych przez ludzi na blablacar jest w porównaniu do lat świetności właściwie niemal zerowa.
To, że pobierają opłaty świadczy raczej o tym, że jakoś sobie radzą - w BlaBlaCar nigdy nie spotkałem nikogo głupiego, najwyraźniej liczby wskazują na to, że są w stanie pobierać opłaty, nie zarzynając biznesu - w przeszłości kilka