Wpis z mikrobloga

#allegro #oszukujo
Mircy, taka sytuacja. W weekend kupiłem w mocno promocyjnej cenie 3 szt kominów na allegro (4 razy taniej niż u innych sprzedających). Cena była podejrzanie niska, ale uznałem, że co mi tam, kliknę. W poniedziałek odebrałem telefon od pracownika sklepu, który poinformował, że "system sam wystawił ofertę produktu, którego nie mają w magazynie" i proszą o anulowanie zamówienia. Trochę mi to nie pasowało, wahałem się, ale ostatecznie anulowałem zamówienie.
Dzisiaj, niespełna 48h od anulowania okazało się, że kominy są ponownie dostępne ale, już w standardowej cenie. Wiem, że mało co już teraz mogę w tej sprawie wskórać, ale wkurzyła mnie zagrywka sprzedającego. Czy da się coś z tym zrobić? Zgłosić do allegro czy cokolwiek?
  • 8
@Bad_Wolf nie dostalem potwierdzenia przyjęcia zamówienia od sprzedającego, a jedynie email automatyczny od allegro, że kupiono i zapłacono. Ale fakt, mogłem nie anulować. Przy czym gdybym nie anulował, to może sprzedający by się wstrzymał z wystawieniem oferty z nową ceną. Gdyby się od razu przyznali, że to był błąd cenowy, a nie kręcili, system wystawił produkty, których nie mają, to co innego. A tutaj nieczyste zagranie wg mnie.
@Skoncentrowany: Po prostu jakiś maciek nie zmienił ceny, a szef to zobaczył i wkręcił historię z automatycznymi zmianami i poprosił o anulowanie, a ty się zgodziłeś. Po tej zmianie ceny jakbyś kupił to pewnie nie byłoby żadnego telefonu z prośbą :D
@Skoncentrowany Tak szczerze to po pricebugach rzadko kiedykolwiek ktoś mi realizuje zamówienie no i trochę to rozumiem. Dla ciebie to mały zysk dla nich wielka strata jak kupiło to mnóstwo osób.

Anyway zgodnie z prawem mogą anulować, chociaż nie wiem jak się ma do tego regulamin allegro.