Wpis z mikrobloga

Mireczki spod tagu #monitoring potrzebuję pomocy. Próbuję podłączyć pod rejestrator cctv model gs-m1004nh, kamerę DS-2CD1341G0-I/PL. Niestety rejestrator "nie widzi" jej i co za tym idzie nie wyświetla obrazu. I teraz moje pytanie. Czy macie jakieś poradniki jak dla laika, na youtubie np ale potraficie poratować jakąś konkretną radą. Od razu uprzedzam, wszystko do tej pory wprowadziłem jak Pan Bóg przykazał (aktywowałem kamerę, pokazała obraz bezpośrednio z aplikacji), adresy IP się zgadzają a kamera dalej nie pokazuje obrazu na rejestratorze. I druga kwestia dysku - niby wujek Google pokazuje info, że maksymalna wielkość dysku to 6TB, wiec kupiłem 4 TB i też go nie widzi. Czy to kwestia pierwszego formatowania na kompie? Bo powiem szczerze, że mam nowszą wersję tego rejestratora i sytuacja wygląda identycznie. Stara kamera jest widoczna a ta nowa niestety nie - tak samo z dyskiem. Jakieś tipy?
  • 6
  • Odpowiedz
@Pan_od_WFu: Włącz w kamerze Onvif, dodaj konto - użytkownika i hasło dla onvif, i dopiero dodawaj kamerę w rejestratorze. Dysk formatujesz z poziomu rejestratora, jak go tam nie widać to albo uszkodzony albo coś nie tak podłączyłeś, albo nie wyrabia zasilacz. Najlepiej kup rejestrator HIK'a a nie jakieś wynalazki i trzymaj się jednej firmy.
  • Odpowiedz
@Pan_od_WFu: Ale gdzie nie masz obrazu? W aplikacji która łączy się z rejestratorem czy w podglądzie lokalnym czyli monitorze podłączonym do rejestratora?
  • Odpowiedz
  • 0
W apce na laptopie jak się podłączam bezpośrednio do routera to mam podglad z kamery na żywo. Nie ma widoku na monitorze podłączonym do rejestratora. Tylko komunikat "no video"
  • Odpowiedz