Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077

Misje kurierskie z Phantom Liberty mają spartolony algorytm dla wyliczania limitu czasu (gdy klientowi się spieszy):

The game was checking if a car has "normal speed" true/false, if not it would check for "good speed" true false, false it would assume the car had "great speed" and give a short timer. There are cars (as we can tell) with "bad speed", these get the short timers too!


Przez to gdy widzę jakiegoś kurierskiego rzęcha - to nawet do niego nie podchodzę. Bo jeśli klientowi będzie się spieszyć, to nie ma najmniejszych szans zdążyć - wyliczy taki limit że nie da rady nawet w linii prostej z gazem w podłodze. Nie muszę dodawać, że droga prosta nigdy nie jest?

Ew. można zainstalować moda "Bug Fix - Unfair Car Delivery Timers".
  • 6
  • Odpowiedz
@jagoslau: przecież to i tak jest gówno, bo nie bierze pod uwagę obowiązkowego skanowania na wyjeździe z dogtown.

CD Projekt znowu swojego syfu nawet nie śmiał przetestować bo wychodzi ten bug od razu
  • Odpowiedz
@jagoslau: te misje są na maksa zrypane - grałam na bardzo trudnym, limity czasowe są nierealne, choć czasami się udało zdążyć, a do tego dość często z dupy, z powietrza pojawia się za nami "ogon"... ¯\(ツ)/¯

plus ciekawa sprawa - podczas misji kurierskich mam stały spadek klatek o 10-15, jak normalnie gra mi działa 75-85, tak podczas misji kurierskich 60-70 ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz