Wpis z mikrobloga

@miyamura: U mnie to w ogóle były jaja, paczka łączona zaadresowana na paczkomat DHL (miała nawet naklejoną etykietę) koniec końców przeadresowana chyba 3 razy i wysłali ją inpostem kurierem na adres inpostowego paczkomatu który był blisko tego DHL-owego. Dobrze że kurier miał numer telefonu bo inaczej paczka by zwyczajnie do mnie nie trafiła. Nie wiem co oni tam odwalają.
  • Odpowiedz
@miyamura: ja właśnie się zastanawiam o co chodzi bo np. u mnie nie ma w ogóle innej opcji jak tylko dostawa na adres domowy, niezależnie od metody wysyłki czy to aliexpress standard shipping czy inne, z ciekawości sprawdzałem.
  • Odpowiedz
Też mam z tym problem, wysłałem dziś na Messenger zgłoszenie do inpostu że screenami. Może jak więcej osób im się zgłosi to zainteresują się tym na poważnie, że Ali ich wyłączyło.
  • Odpowiedz
no ja napisałem pytanie do obsługi inpostu mailem i trochę żal, bo sami nie pilnują własnego interesu

"Dzień dobry,

dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Sugeruje
  • Odpowiedz
kolejna odpowiedź inpostu, mają gdzieś i tyle heh

"Dzień dobry,

dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Rozumiem,
  • Odpowiedz