Wpis z mikrobloga

#motocykle #mechanika
Mam motocykl Suzuki Bandit 650s z 2005r. Trochę postał, ale teraz chciałem go odpalić. Odpala bez problemu, ale później nic. Na maksymalnym ssaniu jakoś chodzi, ale nie jest w stanie wejść na obroty wyższe niż 3000 (przy wyłączonym ssaniu gaśnie od razu), więc nie mogę z nim jechać do mechanika. Z tego co wyczytałem, to może być problem z filtrem w pompie paliwa i stąd moje pytanie. Gdzie ta pompa/filtr się znajduje? Wszystkie filmy jakie obejrzałem pokazują, że pompa znajduje się w zbiorniku paliwa, ale w przypadku tego motocykla tak nie jest. Po demontażu w środku jest tylko pływak. Od spodu zbiornika jest jeszcze kran paliwa (jak na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=s4Zx6aZf_zU). Nie mogę znaleźć nic dotyczącego wymiany w tym motocyklu, nawet w instrukcji. Czy ktoś mógłby mnie nakierować jak poprawnie się za to zabrać?
  • 9
@marcinnn: sprzedaj i kup na wtrysku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a tak na serio to z gaźnikiem temat jest trochę bardziej skomplikowany, jeśli chodzi o sytuację jak mówisz

sprawdź tylko czy kranik nie jest przytkany i czy podaje paliwo
ten kranik działa podciśnieniowo, więc nawet jak odkręcisz, a podciśnienia nie będzie, paliwo nie poleci
żeby poleciało, musisz 'possać' wężyk który idzie do gaźników, jeśli będzie lecieć dobrze
@amath: poczytałem, pomęczyłem się, ale gaźniki wyczyściłem. Teraz mam pytanie, bo wszystkie poradniki podają, że należy gaźniki zalać poprzez ustawienie PRI na kraniku. Wg tego co znalazłem od 2005 w banditach tej możliwości nie ma, więc jak to teraz zrobić? Zalać ręcznie czy coś?