Wpis z mikrobloga

Siemka, dnia 28.08.2023 zgłosiłem reklamację produktu. Konsola nie wykrywała lewego Joy-Con. Podpiąłem do konsoli drugą parę oryginalnych Joy-Con i również występował ten problem. Problem więc jest w konsoli, dziś 27.09.2023 czyli 30 dni po zgłoszeniu, sklep stwierdził, że nie uznaje mojej reklamacji ponieważ nie potrafią zweryfikować usterki, dodatkowo twierdzą, że jest to wina "akcesorium" więc oni za to nie odpowiadają i wyślą do zweryfikowania u producenta. Mogę z tym faktem coś zrobić i jakoś przyspieszyć ten proces? Mają jakiś teraz określony termin czy mogą równie dobrze mi odpowiedzieć za 10 miesięcy?
#pomocprawna #nintendoswitch #xkom #problem #reklamacja #nintendo #pomocy #pomoc #konsola
  • 6
  • Odpowiedz
@Anonek463: rekojmia to podstawowa sprawa, ty poszedles droga gwarancji wiec juz troche lipa.

A konsolola pojedzie do Czech, bo tam jest serwis nintendo na Polske.
I tu juz jest samowolka, swego czasu jeden wykopek czekal 3 miesiace na realizacje gwarancji. Wiec to jest loteria i nie bardzo z tym masz co zrobic.
  • Odpowiedz
@Anonek463: no to xkom mial 14 dni na rozpatrzenie zgloszenia i wyslanie ci odpowiedzi. Jesli faktycznie minelo az 30dni, to roszczenie uznane jest za zasadne.

Poszukaj na necie co nalezy zrobic w takiej sytuacji i jakie prawa ci przysluguja.
Jak wyzej pisalem serwis w Czechach jest mocno dyskusyjny, a odnosze wrazenie ze klientow z PL traktuja jako druga kategorie.
Wiele wiecej ci w temacie nie podpowiem.
  • Odpowiedz