Wpis z mikrobloga

Mirki, mały problem. Zareklamowałem soundbar kupiony przez internet w ciągu 14 dni ze względu, że nie był do końca kompatybilny z telewizorem. Został użyty dosłownie raz i odesłany. W transporcie lub po przeglądzie "speców" został uszczerbiony kawałek metalu i teraz przyjąć tego zwrotu nie chcą. Wysłałem im zdjęcie z internetu zupełnie nowego soundbara, mówiąc, że to robione chwilę przed wysyłką, a oni zaznaczają na zdjęciu, że tam też widzą to uszczerbienie xD? Odpuścić i przyjąć z powrotem czy męczyć się dalej?

#kiciochpyta #sklepyinternetowe #zalesie
  • 6
@Coffeepls: napisz im, ze nadal odstepujesz od umowy, ale nie zgadzasz sie z wysokoscia obciazenia i uwazasz, ze odpowiednia wysokoscia bedzie 100zł, i jesli uwazaja inaczej niech dadza propozycje, lub przekazesz sprawe do rzecznika konsumentow.
rzecznik konsumentow jest w kazdym powiecie/miescie i jego porady sa darmowe - moze on pomoze cos ugrac, ale de facto przepisy stoją po ich stronie i moga cie obciazyc za uszkodzenie zwrotu. a kwota jest w