Wpis z mikrobloga

7.09 zamówiłem pewien produkt ze sklepu internetowego gdzie widniała informacja, że wysyłka do 7 dni roboczych. Towar do dzisiaj nie został wysłany - sklep się tłumaczy że skończył się na magazynie i czekają na dostawę od producenta. Co lepsze na stronie sklepu nadal jest wystawiony z informacją, że jest dostępny. Kontakt mailowy ciężki - ciągłe zapewnianie że tak już wysyłamy. Kontakt telefoniczny leży.
Spotkał ktoś się z taką sytuacją? Co najlepiej zrobić? Nie ukrywam, że jestem już zdenerowany takim podejściem do klienta, czy celowe wprowadzanie w błąd, że towar jest dostępny natomiast w mailach sami się przyznają że nia ma, można gdzieś zgłosić?

#sklepinternetowy #ecommerce #kiciochpyta
  • 2
@quququ: potem Ci sami sprzedawcy jęczą, że Allegro złe, klienci źli, bo nie chcą w sklepie u nich kupować. Jak ja takich januszy nienawidzę ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Rozwiazanie ekstremalne jest takie: znajdź ich na Allegro kup coś taniego, wystaw negatywa i otwórz dyskusję, zaraz do Ciebie zadzwonią sami i wszystkie problemy się rozwiążą a towar przyniosą Ci z przeprosinami