Wpis z mikrobloga

Czy uszkodzenie zamka w walizce nie kwalifikuje się jako uszkodzenie z winy przewoźnika? Wczoraj na lotnisku zgłaszałem uszkodzenie bagażu, przedstawicielka Ryanair'a wypisała raport i wydrukowała dokument z linkiem do formularza firmy Buzz ponieważ lot był obsługiwany przez załogę Buzz. Dzisiaj wypełniłem formularz i wysłałem zgłosznenie, a niedługo otrzymałem odpowiedź, że

"Unfortunately we are not in a position to proceed with your claim as the damage to your luggage was minor and Ryanair cannot accept liability for superficial damage caused to Baggage as a result of normal wear and tear during carriage.

Given the above, we are unable to assist you any further with your claim and recommend that you contact your travel insurer regarding this matter."


Rok temu jak lecieliśmy z żoną (też Ryanair obsługiwany przez załogę Buzz) to wyłamali jej taki plastik w okolicy kółka, ale zauważyliśmy uszkodzenie dopiero do przyjeździe do domu więc już nawet nie siliłem się na jakiekolwiek zgłoszenia bo i tak nic by z tego nie było, walizka się rozszczelniła, pęknięcie poszło dalej i finalnie wylądowała na śmietniku (poliwęglanowa, kupiona rok wcześniej, za ~500 PLN).
Owszem, uszkodzenie zamka widoczne na zdjęciu nie dyskwalifikuje jej kompletnie z użytku, ale np. w hotelowej przechowalni bagażu już jej raczej nie zostawię bo każdy będzie w stanie ją otworzyć, wyjąć cokolwiek i zamknąć. Ręce mi już opadają, bo jak tak dalej pójdzie to co roku będę musiał nową walizkę kupować...

Orientuje się ktoś może czy da się cokolwiek zrobić w tej sprawie? Ewentualnie da się gdzieś dokupić i wymienić ten uszkodzony zaczep?
#ryanair #podrozujzwykopem
cro95 - Czy uszkodzenie zamka w walizce nie kwalifikuje się jako uszkodzenie z winy p...

źródło: IMG_20230922_123611488

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach