Wpis z mikrobloga

@BetonowePlacki przecież to samo można powiedzieć o każdej grze, że przejdziesz raz i co można więcej robić. Poza tym jakie klony NPC, ta gra ma najbardziej zróżnicowanych NPCow w grach z ostatniego czasu.
@rosikk1: W GTA masz tryb multi, w Mass Effect masz kilka różnych ścieżek, w wiedźminie masz dużo fajnych misji pobocznych. Night City raczej nie zachęca do eksportacji, bo raczej jest tam pusto i mało się dzieje, a jazda autem to męczarnia na dłużą metę. Teraz fajnie że dodali pościgi, bo nawet jak przypadkiem kogoś przejedziesz to coś się dzieje, wcześniej to była nuda przy akompaniamencie słuchania żyłowania silnika w aucie.
@BetonowePlacki GTA Online które opiera się na tym czym w cyberpunku są aktywności z podejrzeniem przestępstwa albo przestępczością zorganizowaną.

W mass effecie z tego co pamiętam masz dwa zakończenia, czy co rozumiesz przez ścieżki?

Jak nie zachęca do eksploracji skoro jest to jedna z ładniej wyglądających gier? Przecież jazda po night city w nocy przy tym projekcie artystycznym jest mega przeżyciem. Co rozumiemy przez mało się dzieje? Jazda autem jest spoko, to
@BetonowePlacki przecież ci podałem na koniec przykłady trzech zadań z ciekawych może być jeszcze wątek panam palmer, Judy. Mniejsze questy tak jak ten o żółwiu policjanta czy gość z dymiącym kroczem.

Może tak jakie questy poboczne były ciekawe w Wieśku