Wpis z mikrobloga

Sieć #play Play zablokowała mojej dziewczynie możliwość dzwonienia, wysyłania SMS i korzystania z internetu, bo wysyłała za dużo SMS do właściciela lokalu, który nie ogarnął, że Booking pobiera mu prowizje za lokal i chciał od nas wyłudzić te pieniądze, obrażając moja dziewczynę, że nie jest to normalne, żeby z nim pisać cały dzień, podczas gdy jesteśmy na wakacjach. Okazało się, że nie ma też śniadań i powiedział, że jak nam to nie odpowiada, że nie będzie śniadań to możemy opuścić lokal. Później dzwonił jeszcze z pretensjami, ze jak można skarżyć się Bookingowi. Ostatecznie zwrócił nam pieniądze za śniadania i wskazał lokal obok nas, żebyśmy tam je zjedli. Niestety po tej całodniowej wymianie SMS sieć Play zablokowała mojej dziewczynie wysyłanie SMS, dzwonienie i korzystanie z internetu. Konsultanci Play powiedzieli wczoraj dwukrotnie, ze jej zgłoszenie będzie potraktowane priorytetowo. Dzisiaj podczas trzeciej konsultacji znowu powiedziano, ze zgłoszenie będzie potraktowane priorytetowo i nie mogą powiedzieć, które w kolejności jest jej zgłoszenie a tym samym kiedy dokładnie będzie rozpatrzone zgłoszenie.
Czy ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać taką sytuację szybciej?
#pomocy #zalesie
  • 6
  • Odpowiedz
@karolek120: Od miesiąca playowi nie udało się u mnie w mieszkaniu zamontować internetu. Pierwszy technik (który nie bardzo mówił po polsku ani angielsku) nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie może podłączyć sprzętu (mówił coś o dwóch czarnych i białych kablach i o tym żeby iść do innego operatora) i do tej pory nie udało mi się dowiedzieć o co chodziło.
Od 3 tygodni dzwonię co kilka dni żeby dowiedzieć się że
  • Odpowiedz
  • 0
@tabaczany: My teraz dzwonilsmy na infolinię i konsultantka powiedziała, że mają czas 7-30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Przecież to jest nienormalne?! Moja dziewczyna ma pełen pakiet na SMS, dzwonienie i internet, z których nie może skorzystać i dosarkowo jesteśmy zagranica, nie ma szans w ogóle się połączyć z kimkolwiek a wyobraźmy sobie, że ktoś jest bez auta i sam zagranica. Nie polecam w ogóle sieci Play zagranica, bo przecież różne
  • Odpowiedz
@karolek120: szczerze? gowno bedzie a nie traktowane priorytetowo, to jest standardowy tekst zeby sie klient odczepil.
Trzeba zlozyc reklamacje oficjalnie, zeby dostac numer sprawy/zgloszenia. Nie napisales czy to abo, czy karta prepaid czy jak.

Do tego napisalbym maila z dokladnym opisaniem problemow, z info o braku pomocy ze strony play, braku podjecia jakichkolwiek dzialan itd i slal to do dzialu reklamacji, do rzecznika prasowego, umiescilbym kopie na FB playa i
  • Odpowiedz