Wpis z mikrobloga

@NitroLesnik: A to w vw nie ma zabezpieczenia termicznego? przecież w zapchanym dpf będą się kotłować spaliny co spowoduje wzrost temperatury dpf,co powinno już odciąć moc przed #!$%@? turbo.A temperatura w dpfie na pewno była zacna patrząc jak Jaś pałuje ibizke :D I tak najlepsza komedia to że zapłaci za regeneracje tych rzeczy tyle, za ile miałby nówki,no Rekin biznesu.
@guciosss nie wiem, moze byc tak ze turbo mu sikalo olejem prosto w wydech i dpf sie zabetonowal, ale auto powinno mu komunikowac. W odcinku z islandii kontrolka świec w końcu zgasla wiec uj wie. Napewno za stan zapelnienia dpfa odpowiada ten czujnik, on mierzy cisnienie przed i za filtrem i przez to podejmuje decyzje o wypaleniu. W 1.5dci zdechl mi dwa razy, ale dpf nigdy sie nie zapchal, po prostu odcielo
@guciosss a regenerowane turbo mozna wrzucac do benzyny nie do nowoczesnego diesla, gdzie jest zmienna geometria itd. Jas fasola będzie musial wspomagać sie pilocikiem od przyczepy bo na 100% to auto nie bedzie juz tak jezdzic jak na fabrycznych turbinach