Wpis z mikrobloga

#kikiswiat

prawie 17k PLN za naprawę auta, ale silnika nie będą rozbierać czyli uszczelka pod głowicą dalej zostanie uszkodzona ????
Lać bańkami borygo i olej, jeździć i obserwować.
Za 3 miesiące znowu remont.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@agravator to jest wlasnie vw. Pewnie padl mu czujnik roznicy cisnien na dpf, a auto caly czas jechalo normalnie az sie dpf zatkal i poszlo tak duze egt ze #!$%@? turbo. W renault nalicza Ci ilosc nieudanych wypalen i w koncu odcina moc, zanim cos sie #!$%@?. Tu jak widac, fura za gruby hajs a dpf dziala nadal jak w 2006r
  • Odpowiedz
@agravator a myślisz że Jasiu się pochwalił że mu pali litrami olej silnikowy? Podłączyli, sprawdzili, bez głębszej diagnozy. A to może być głównym czynnikiem że palący olej zapycha DPF, skoro samochód dużo jeździ po trasach
  • Odpowiedz
@NitroLesnik: A to w vw nie ma zabezpieczenia termicznego? przecież w zapchanym dpf będą się kotłować spaliny co spowoduje wzrost temperatury dpf,co powinno już odciąć moc przed #!$%@? turbo.A temperatura w dpfie na pewno była zacna patrząc jak Jaś pałuje ibizke :D I tak najlepsza komedia to że zapłaci za regeneracje tych rzeczy tyle, za ile miałby nówki,no Rekin biznesu.
  • Odpowiedz
@guciosss nie wiem, moze byc tak ze turbo mu sikalo olejem prosto w wydech i dpf sie zabetonowal, ale auto powinno mu komunikowac. W odcinku z islandii kontrolka świec w końcu zgasla wiec uj wie. Napewno za stan zapelnienia dpfa odpowiada ten czujnik, on mierzy cisnienie przed i za filtrem i przez to podejmuje decyzje o wypaleniu. W 1.5dci zdechl mi dwa razy, ale dpf nigdy sie nie zapchal, po prostu
  • Odpowiedz
@guciosss a regenerowane turbo mozna wrzucac do benzyny nie do nowoczesnego diesla, gdzie jest zmienna geometria itd. Jas fasola będzie musial wspomagać sie pilocikiem od przyczepy bo na 100% to auto nie bedzie juz tak jezdzic jak na fabrycznych turbinach
  • Odpowiedz