Wpis z mikrobloga

@KrowkaAtomowka: 6 poziom masz jeden slot, ale jak tam uratujesz tę pomagierkę Raphaela to ona ma Divine Intervention, która ma jedną z opcji danie efektu Long Rest dla wszystkich, to będziesz miał 3 czary 6 poziomu.
1 normalny
1 z Arcane Battery z przedmiotu
1 po Divine Intervention

Ewentualnie 4/5 przy dobrej kombinacji powyższego, bo jest jeden przedmiot, Spellcrux Amulet, który odnawia czar 6 poziomu także, ale nie pamiętam czy można
@KrowkaAtomowka: No słuchaj, można - ale zastanów się po co?
Larian trochę popłynął z interpretacją zasad i da się cuda robić na multiklasach - Na monku wyciągnęli jakieś 11 ataków na turę (+warrior +thief) na którymś z czarymary jakieś 7 fireballi na turę.
Da się? Da. Potrzebne to? Nie.
a nie lepiej mieć zaklinacza i bliźniacze/przyszpieszone zaklęcia rzucać?


@Darian88: no w tym poradniku podlinkowanym gosc tez tego uzywa + fighter lvl 2 zeby miec jednorazowo action surge do odpoczynku

Generalnie jak chodzi power leveling to jest to przekokszone ale nie oszukujmy sie, gralem czystym wizardem zeby wjak najwiecej czarow miec w ksiedze, faktycznie te 6 lvl mimo ze fajne to nie przebija tego buildu ALE jak sie gra na normalu
@thority: ale sie przeczypiles akurat do rafaela podalem go dla przykladu (ta kaplanka hope ma faktycznie ma ten czar) ale wiele wiele innych walk trudnych to co miec lepiej 1 czy 2 czary z 6 poziomu na walke czy pare razy wiecej akcji ? no przeciez wiadoam ze duzo wiekszy damage zrobisz dzieki drugiej opcji
aha czyli to jest to serduszko ktora lazel ma , to o tym mowimy , wiec to nie dodaje akcji do kazdje tury tylko to jednej tak ?


@KrowkaAtomowka: tak, z filmiku to jest 8:09, dokladnie to serduszko ktore ma lae zel