Wpis z mikrobloga

2 osoby dodały produkt do koszyka, a żadna nie kupiła. To normalne prowadząc sklep? Bo może przyczyna leży w tym że mam tylko jedną metodę płatności (może ludzie nie ufają Stripe) a może w tym, że nie ma opcji paczkomatu... Myślicie że w tym leży problem...? A może jak dodam bramkę PayNow to będzie lepiej...? Pomóżcie, dzięki za odpowiedzi z góry... Chyba że problem z targetowaniem wiekowym, bo jest 13-35...
#dropshipping #ecommerce #sklepinternetowy #sklepyinternetowe #takedrop
  • 8
  • Odpowiedz
@Cinnamon22: ja często wrzucam do koszyka, by sobie zapisać produkt, który mam zamiar kupić, ale jeszcze się zastanawiam. Dlatego irytują mnie sklepy, gdzie automatycznie wyrzuca mi z niego produkty. Ten nawyk pozostał mi głównie z powodu używania Allegro.
  • Odpowiedz
@Cinnamon22: 2 osoby to za mała próba, zbierz danie z co najmniej miesiąca, zobacz ile ludzi porzuciło koszyki, ile zrobiło zakupy i jaki był ogólny ruch na stronie - wtedy wyciągnij wnioski i przeanalizuj dlaczego porzucili te koszyki.
  • Odpowiedz
@Cinnamon22: dla mnie każdy sklep, który nie ma pełnego spektrum płatności jest na swój sposób podejrzany, szczególnie jeśli korzysta z bądź co bądź niszowego systemu płatności. Na dzień dzisiejszy paczkomat to dla mnie podstawowa forma odbioru zamówień - nie musze czekać na kuriera, ani ganiać z avizo. Dodawanie do koszyka żeby przemyśleć zakup - robie to, ale umówmy się że jeśli to jakiś mało popularny sklep to jutro o tobie zapomnę
  • Odpowiedz
@Cinnamon22: tak, to mogą być te przyczyny. Nie ma, niestety, listy rzeczy „must-have", ale jeśli odpytasz wiele osób i pewne rzeczy będą się powtarzać, to należy koniecznie rozważyć ich wdrożenie. Możesz odpytywać ludzi tutaj, na grupkach FB, ale również potencjalnych klientów z grupy docelowej. Dobrą metodą jest również przyjrzenie się sklepom konkurentów. Możesz łatwo wyszczególnić sobie listę rzeczy, które oni mają w swoich sklepach, a Ty nie.
  • Odpowiedz