Wpis z mikrobloga

Cześć,
ostatnio padły mi słuchawki i jestem już zmęczony tymi plastikowymi gamingowymi g*nami. Szukam, ale nie wiem w zasadzie czego, bo nie znam się totalnie na dźwięku. Potrzebuje - słuchawek, mikrofonu (w Logitechach byłem zadowolony, bo mógł mi szumieć odkurzacz obok, a nikt nic nie słyszał oprócz mnie) i karty dźwiękowej/wzmacniacza (?).

- słyszałem trochę o DT, ale jedni polecają, a inni odradzają.
- przed chwilą na YT wpadł mi filmik o Sennheiser HD560s

Zakładając, że wybiorę Sennheiser HD560s - co do nich do kupić? Karta? Wzmacniacz? To i to?

#sluchawki #audio #beyerdynamic #kiciochpyta
  • 19
@Adolf_Cartman kup
Jabra lub Plantronics - typowo biurowe do corpo ale dobrze działają (szczególnie polecam jabra z serii evolve). nie męczą nawet po kilku godzinach, mikrofon swietnie odcina otoczenie, jest ten dzinks na kablu z obsługą zooma\skype\slacka etc..
@Adolf_Cartman: Pod innym wpisem pisałeś o budżecie 1500zł +-500zł - za tyle wspomniane wyżej Audeze Maxwell są świetną propozycją, tylko słabo z ich dostępnością.
Poza tym możesz pójść w różne strony. Po pierwsze słuchawki otwarte czy zamknięte?
Z otwartych można rozważyć Hifiman HE400se, Sennheisery HD560s, Beyerdynamic DT880/TYGR 300R, Audio-Technica R70x, Hifiman Sundara, Sennheiser HD600/HD650.
Z zamkniętych Beyerdynamic DT770, AKG K361/K371, może też Beyerdynamic DT700 Pro X czy Rode NTH-100.

W zależności
@Adolf_Cartman: i przede wszystkim, nie wydawaj na taką rzecz 1500-2000zł. Przecież to nic nie zmieni. Nie poprawi Twoich wyników w grach. Już lepiej sobie kupić za to dobre stereo, albo po prostu odłożyć na zajebiste wakacje.
ale z reguły wyjścia słuchawkowe w tanich (i niestety często też w droższych) są co najwyżej akceptowalne.
@cukru: nie zależy mi na mikrofonie w słuchawkach. Chce, żeby był "wolno stojący" :).

Poza tym możesz pójść w różne strony. Po pierwsze słuchawki otwarte czy zamknięte?