@dexterpol: z tego co pamiętam to głównie ruch uliczny ustawiony na 100% powodował spadki fps. Na marnym gtx 1070 ustawiałem suwak ruchu ulicznego na 30-50% bo wyżej to i tak już były korki w niektórych miejscach i cięzko było jeździć i miałem stałe 60 fps i to w 2k albo nawet 4k a to dlatego, że gra w 1080p i tak wykorzystywała jakieś 30-40% gpu i fps wynosił 80-90, gdzie
@dexterpol: to nie tylko GTA IV. Ogólnie ten silnik (RAGE) jest tragiczny w kodzie źródłowym i to dotyczy nawet nowszych gier R*. Oczywiście traktuj to jako plotkę bo ja to się dowiedziałem od typa który robił renderer do PC wersji RDR2
@Ingvarr100th: ja nie wiem jak oni to robią. GTA 5 u mnie działa zajebiście, RDR2 się #!$%@?ł 5x w ciągu 10 minut (mimo że fps się zgadzał) i poszedł zwrot.
A czego oczekiwałeś?