Wpis z mikrobloga

#ikea pod katem serwisu to jedna z najgorszych firm na rynku. Za dostawce wybrali jedna z najtanszych i naslabszych firm - no limit. Czas dostawy - kiedykolwiek (8-20), kurier wczesniej nie dzwoni (nie ma obowiazku). I teraz hit - zamowilismy usluge z wniesieniem. Kurier powiedzial, ze wniesienie do dostawa za drzwi bloku - bez wniesienia na 1. pietro. No limit twierdzi ze maja racje, ikea ma w d. reklamacje. Uwazajcie

@IKEApl @IKEA_Polska

#zalesie #logistyka
bylembordo - #ikea pod katem serwisu to jedna z najgorszych firm na rynku. Za dostawc...

źródło: 1

Pobierz
  • 15
@bylembordo: ikea ma tak chore postępowanie przetargowe, że każda poważna firma logistyczna nie zgodziłąby się na takie traktowanie. Szczęście miała, że Maersk chciał mieć mocne wejście w sektor magazynowania i na nich się zgodzili. A NoLimit cóż, drobnica i przesłki paletowe to dla nich nie jest corowy biznes, więc kładą lage
@bylembordo: nauczyłem się sam ogarniać wniesienie jak mi lodówkę na klatce w bloku zostawili bo brakło 1cm między barierką a ścianą a bhp zabrania podnoszenia ponad barierkę, oczywiście bez pudełka też nie wniosą bo jak to... kasę mi zwrócili ale na szybko musiałem ogarniać kogoś do wniesienia. Od tej pory zawsze wnoszę sam.
@czarny_matt94: czyli platna dostawa ikea wyglada tak:

1. bierzesz dzien wolny (bo dostawa 08-20)
2. zakladasz rekawiczki bo dostawa pod drzwi klatki albo domu
3. darmowa silownia jezeli potrzebujesz wniesc to wyzej niz parter
@bylembordo ikea to tylko jak se sam wybierzesz zaprojektujesz, pojedziesz, sam znajdziesz i załadujesz wniesiesz i SAM zmontujesz.

Wszelkie usługi ikea to dno muł i rurkowce.
@bylembordo niech się walą. Jakbyś to siekierką montował to i tak wyjdzie lepiej niż pseudoprofi najtańszy Janusz wylosowany jako podwykonawca podwykonawcy, który puścił ukrwicow na montaż, gdzie ani jie umieją ani nie wiedzą co miało być zrobione, i dopiero podczas się okazuje że to w ogóle nie pasuje i dupa nie wiadomo kto winny bo projekt z Ikei a montaż z Ikei, nic nie pasuje do kuchni faktycznej - to twój problem
@bylembordo z dużym prawdopodobieństwem te reklamacje nie są rozwiązywane przez IKEA tylko przez nich razem z nolimit na spółkę i się przerzucają mailami ( ͡º ͜ʖ͡º)
Co do samego wniesienia to dosyc dziwne, bo jak robiłem przy tym to wniesienie oznaczało dostawę do miejsca wskazanego przez klienta
@bylembordo: Przykro nam z powodu tej sytuacji i doświadczonych niedogodności. Prosimy o wiadomość prywatną wraz z numerem reklamacji, abyśmy mogli zweryfikować to zdarzenie i się do niego odnieść.
Reklamację możesz również złożyć, poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 22 275 00 00. Prosimy o informację, czy reklamacja została już przyjęta?