Wynajmowałam mieszkanie wakacyjne przez booking i doszło do uszkodzenia wyposażenia - zgłosiłam właścicielowi i dostaję z booking info, że mam zapłacić określoną kwotę. Niestety nie ma żadnego dowodu wartości naprawienia szkody - po prostu wiadomość trochę w stylu "daj hajs i elo". Na wyjazd było wykupione OC, zatem zakładam, że powinno pokryć szkodę. Jak to poprawnie procedować? Nie uchylam się, chcę sprawę załatwić porządnie i przede wszystkim mieć kwit na wartość naprawy. Wszelkie info mile widziane.
@cvbnm poczytalbym solidnie warunki najmu w airbnb, mi to na wyłudzenie wygląda. wydaje mi się, że ubezpieczenie właściciela pokryje to tak czy siak.
wielokrotnie wynajmowałem poprzez airbnb w wielu krajach (mieszkania służbowe, pracuję wyjazdowo). zdarzaly się uszkodzenia typu ułamane łóżko z ikei bo n------y kolega się na nie uwalił, zepsuty ekspress do kawy itp, nigdy nic nie płaciłem osobiście, kojarzę, że w takich przypadkach do firmy przychodzila faktura i tyle, ubezpieczenia
#booking #prawo #wakacje #urlop
wielokrotnie wynajmowałem poprzez airbnb w wielu krajach (mieszkania służbowe, pracuję wyjazdowo). zdarzaly się uszkodzenia typu ułamane łóżko z ikei bo n------y kolega się na nie uwalił, zepsuty ekspress do kawy itp, nigdy nic nie płaciłem osobiście, kojarzę, że w takich przypadkach do firmy przychodzila faktura i tyle, ubezpieczenia
@cvbnm: Zgłoś ubezpieczycielowi i całość likwidacji szkody oni przejmują.