Wpis z mikrobloga

#orange #play #tmobile #swiatlowod #5g #lte #nexera #internetmobilny #dsl
Cześć mirki, mam problem. Pod adresem pod którym mam firmę jest też budynek mieszkalny (osobne działki ale numer "domu" ten sam, jakiś błąd nadania numeracji z dawnych lat urzędu miasta). Na ulicy są słupy Enea i na nich powieszono światłowód więc chciałbym się oczywiście podpiąć. Co słup to wisi pętla i ta czarna puszka światłowodowa a na ulicy dwa domy na krzyż podłączone. Obecnie mam telefon i DSL od Orange więc próbowałem z nimi ale Orange nie chce mi na tych kabelkach nexery podłączyć światłowodu tzn. może i chciało ale wysyła zlecenie a pan z nexery jedzie do tamtego domu mieszkalnego i nie odnajduje mojej firmy i anuluje zlecenie. Play nawet nie podjęło próby. RFC chce ale ma długi ogon i ciężki kontakt z nimi. Dzwoniłem do Nexery i oni nie widzą problemu ale każą kontaktować się z dystrybutorem. Walczę już od ponad roku i zero efektów. Macie jakieś pomysły? DSL mam prędkość 10/1 więc trochę śmiech na sali. Już nawet myślałem żeby wziąć internet mobilny nielimitowany i olać te Orange. Macie jakieś pomysły na ten światłowód albo czy odpuścić i wziąć mobilny albo satelitarny od Elona? Bo już nie mam siły wisieć na telefonie i się prosić.
  • 8
  • Odpowiedz
  • 0
@OrangeEkspert: Niestety w salonie powiedziano mi, ze dla jednego klienta i jednego abonamentu, nawet tego najwyższego, to nikt tego i tak nie zrobi. Następnie kontaktowałem się z opienkunem klienta biznesowego, który rozpoczął podobno dialog z Nexerą i dostałem odpowiedź, że dla klienta biznesowego nie zrobiliby dorejonizowania, co innego dla klienta indywidualnego, a jak stwierdziłem, ze w takim razie chcę podłączyć światłowód jako klient indywidualny w tym miejscu stwierdzono, że też się
  • Odpowiedz
  • 0
@OrangeEkspert: Nie, nawet wczoraj dzwonił do mnie z zapytaniem czy coś potrzeba opiekun klienta i już bez pytania sam stwierdził, że nie może mi pomóc w sprawie światłowodu więc nie ponawiałem i nie kontynuowałem kolejny raz rozmowy. Dodatkowo pytałem kilka firm z okolicy i do wszystkich Orange wystąpiło z zapytaniem o przyłączenie, tylko jedna firma na ulicy, która istnieje od 30 lat została pominięta a jest czynnym klientem Orange wiec gdzieś
  • Odpowiedz
  • 0
@OrangeEkspert: problem w tym, ze doradca już sam na początku rozmowy zanim się odezwałem mówi, ze nie może mi pomóc więc chyba nic z Orange więcej nie załatwię, aktualnie czekam na odpowiedź z T-mobile i RFC.
Jeden przewód, dwa słupy, nawet bez żadnej służebności, czy innych problemów i koniec tematu, naprawdę nie rozumiem z czym tu jest taki problem.
  • Odpowiedz