Wpis z mikrobloga

siema, planuje sie przerzucić z dji air 2s na dron fpv i planuje swoją przygodę rozpocząć od symulatora - ale żeby latać na symulatorze to potrzebuje jakiś kontroler i google ( ͡° ͜ʖ ͡°) Polecacie coś na start? najlepiej jakiś sprzęt który potem będę mógł wykorzystać i jakoś podpiąć do drona

#drony #fpv #dronfpv
  • 9
  • 0
@Mjut93: ok, coś do tego kontrolera muszę dokupić? widzę że kosztuje 1k pln więc zakładam że taki sprzęcior będize kompatybilny z kazdymi googlami i dronem? :D
  • 0
@litowo-polimerowy: sama aparatura 1k w maxie, gogle to osobny budżet, co do protokołu to powiem Ci szczerze że nie mam zielonego pojęcia, jestem totalnym laikiem który wczoraj postanowił sobie skołować taką zabawke xD
@riakt: RadioMaster Boxer z ELRS będzie w budżecie plus akcesoria typu: bateria, pasek, pokrowiec, itp.
Co do gogli. Nie potrzebujesz i do symulatora, i tutaj też radzę zastanowić się na systemem transmisji obrazu, bo to nie jest pompatybilne między sobą. Do wyboru są:
- analog
- DJI
- WALKSNAIL
- HDZERO
  • 0
@litowo-polimerowy: ok, przejrzałem sobie te systemy transmisji obrazu i wydaje mi się, że najsensowniejszym wyborem będzie cyfra. Z tego co sobie wyszukałem w internecie to najlepszy obraz w googlach ma DJI tylko takie google kosztują 4k i teraz pytanie czy dobrze to rozumiem - kontroler RadioMaster Boxer z ELRS lub tango 2 bęgą z tym w 100% kompatybilne tak?
@riakt:

DJI tylko takie google kosztują 4k

DJI jest najdroższe, ale jednocześnie najlepsze. System O3 pozwala już na pozbycie się drugiej kamery do nagrywania, w większości przypadków.

i teraz pytanie czy dobrze to rozumiem - kontroler RadioMaster Boxer z ELRS lub tango 2 bęgą z tym w 100% kompatybilne tak?

System sterowania jest niezależny od systemu wizji w drogie FPV. Istotne jest to że w dronie musisz mieć odbiornik zgodny z
  • 1
@litowo-polimerowy: dzieki szefie, krata piwa za te wyjaśnienia to zdecydowanie za mało ( ͡° ͜ʖ ͡°)