Wpis z mikrobloga

Jakim rowerem będzie się lepiej podjeżdząc długie podjazdy (szczególnie w Beskidzie Śląskim), hardtaillem czy fullem? Nie mam zbyt dużego doświadczenia w jeżdżeniu po górach, także chcę się zorientować w jaki rower celować. Chodzi o takie bardziej turystyczne wyprawy, a nie ściganie. #mtb #rower
  • 12
@onepnch: Po głowie mi chodzi kupno full'a i właśnie się zastanawiałem, czy tylny amortyzator da się jakoś zablokować, np. w sytuacjach, w których mam podjazd po płaskim, pod górę po drodze. To jest standardowo w każdym fullu czy jako opcja w wybranych? Blokowanie jest na kierownicy czy przy samym amortyzatorze?
@Moto_Moto: Chyba każdy amor który nie jest gównem powinien mieć blokadę. Na kierownicy się nie spotkałem raczej, masz wajchę przy amorze. To nie jest 100% jak HT bo blokada że względów bezpieczeństwa puszcza przy większym nacisku ale do normalnej jazdy spoko starcza.
@Icouldbeyourmom: Nie trzeba, można się zmieścić poniżej 10k. HT też kosztują takie kwoty i to jest dopiero głupota płacić za coś co nie ma wszystkiego. 15k+ to bym dał tylko za fulla elektrycznego, w sumie żałuję teraz że kupiłem zwykłego. I to jest dopiero śmieszna sprawa bo są te wycudowane hardtaile wyścigowe za 30k itd. a #!$%@? z tego jak rower z bateryjką za pół ceny cię objedzie z palcem w
@Icouldbeyourmom: Miałem mega szczęście bo zobaczyłem wyprzedaż na allegro i się okazało że to lokalny sklep sprzedaje i pojechałem zaklepać od razu. Teraz te Cube kosztują ponad 10k i mają gorszy osprzęt. Dużo marek pcha gorsze komponenty żeby jakoś zamaskować wzrost cen