Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy może ktoś przeprowadzić mnie przez looksmaxxing?
Chciałbym ładnie wyglądać ale nie mam na to doświadczenia.

Wiecie, często w jakichś grach, są takie kreatory postaci. Można się jakoś zmapować, coś jak fotogrametria, wrzucić to do jakiegoś unreal engine metahuman żeby najlepiej chyba na rynku (?) było graficzne odwzorowanie twarzy, i poprzestawiać sobie tą twarz jakby się chciało, a potem iść z tym do kilku chirurgów żeby powiedzieli co jest możliwe a co niemożliwe? Może najpierw niech nawet sami powiedzą, a potem pokaże im się model. Myślałem nawet nad firmą taką żeby zrobić, albo nie wiem usługą korzystającą z programu tego typu, ale to dalszy temat, na razie liczy się maxx.
Druga sprawa, cera. Brian Johnson mówi że kosmetyki za wiele nie zmieniają wewnętrznie. Jasne odpowiednią rutyna pozwoli coś tam poprawic ale to się #!$%@? terapia LED, albo innymi wynalazkami. Ogólnie nie mam pojęcia co robią baby, że tak dobrze wyglądają. Na pewno robią jakieś rzeczy na cellulit bo mają jędrna skórę mimo wieku. Na twarzy to u mnie jest masakra, tu trzeba po prostu żeby ktoś to prowadził, a nigdy nie udało mi się tego uskutecznić.
Chciałbym się polepszyć, ale to tylko pozornie zależy ode mnie, tak naprawdę jest się zdanym na łaskę ludzi na jakich się trafi.
Dalej zęby zawsze to jest moim kompleksem uśmiechanie się, bo nie są idealne, w sensie, naprawdę ładne, jak u innych ludzi. Że się można pochwalić, śmiejąc bez cienia zawstydzenia aż z chęcią.
Dalej różne inne rzeczy z 10-15 jak ciuchy, siłka itp. nie chce mi się ich pisać. No ogólnie, jest, sporo. Sporo pewniej w swojej skórze mógłbym się czuć.

Najgorsze jest to, że będąc prowadzonym za rączkę to bym już dawno miał to za sobą.
Dzieci raczej nie będę mieć więc w sumie mogę pokazać światu fucka i przynajmniej wyrwać z niego co się da. Najlepiej byłoby trafić do takiego biura looksmaxxu, gdzie ci wszystko robią w odpowiedniej kolejności i nic nie #!$%@?ą.