Wpis z mikrobloga

@SkrytyZolw: a mi sie wydaje ze dobry dentysta wlasnie powinien tak rozplanowac czas ze zawsze gdzies w wcisnie naglego pacjenta , zamiast zapychac grafik pod korek, chociaz pewnie nawet nie musi, obstawiam ze srednio jeden pacjent dziennie nie dotrze odmowi pare minut przed wizytą etc, nie wiem czy tak jest bo nie prowadze gabinetu tylko zgaduje, mogłabyś sie do tego odniesc ciekawi mnie taka organizacyjna rzecz?
  • Odpowiedz
@trzy_zero_piatki_na_trzech:

a mi sie wydaje ze dobry dentysta wlasnie powinien tak rozplanowac czas ze zawsze gdzies w wcisnie naglego pacjenta


No i w 4 przypadkach na 5 skończy się tak, że pacjent nie przyjdzie. Dlatego w dobrych klinikach do dobrych specjalistów albo płacisz zaliczkę za wizytę albo informują, że nie ma terminów. Każdy woli przyjąć swojego stałego, "pewnego" pacjenta niż rezerwować czas komuś, kto najczęściej nie przychodzi i nie chce mu
  • Odpowiedz