#laravel #php Potrzebuję memcached dla windows11 ale twórca memcached nie wspiera oficjalnej budowy dla windowsa11. Co mogę zrobić żeby wziąć memcached dla windowsa11 bo google, stackoverflow, reddit, chatgpt nie pomaga :(
@wiesiu2: a tak możesz wytłumaczyć albo dać linka do jakiegoś tłumaczenia jak to zrobić krok po kroku dla początkującego bo ja jestem początkujący i to co napisałeś mi nic nie mówi co jak zrobić :(
@massejferguson: a to memcached na serio ci potrzebne? Lokalnie? Nie możesz skonfigurować jakiegoś innego cache? Ogólnie to jak framework obsługuje cache to umożliwia podpięcie różnych adapterów. Jeśli aplikacja ma mieć cache to lokalnie pracujesz na jakimś prostym adapterze a dopiero na produkcji konfigurujesz właściwy.
@wiesiu2: zupełnie nie mam pojęcia o czym mówisz. Złożyłem CV do firmy programistycznej i przysłali mi zadanie. termin minął już pół roku temu a ja się mecze nad tym już pół roku xD i #!$%@? zrobiłem. Jak robiłem to na xampie to pisało że bez memcache nie pójdzie a nie ma memcache na windows11 a teraz zainstalowałem homestead i też z tego #!$%@? wychodzi xD i nie wiem co jest nie
@massejferguson: po pierwsze przestań programować na windowsie :) po drugie nie potrzebujesz memcached lokalnie, wpisz w google "laravel turn cache off" i masz przykłady jak to wyłączyć.
zacznijmy od początku... co ty chcesz osiągnąć? uruchomić jakiś projekt na laravel ale nie masz memcached? xampp się uruchamia? jak się uruchamia to postaraj się po prostu uruchomić projekt i powiedz jakie masz błędy?
@wiesiu2: firma programistyczna do której złożyłem cv przysłała mi zadanie do zrobienia. termin na zrobienie tego zadania minął już pół roku temu a ja nic nie zrobiłem bo pracowałem, teraz siedzę na bez robociu i próbuję zmienić swoje życie na lepsze ucząc się programować poprzez ćwiczenia. jednym z tych ćwiczeń jest zrobienie tego zadania które oni mi przysłali.