Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem, zamówiłem produkt na Ali ze standard shippingiem, wysłali (list?) POSTNL format LS...9_cyfr...NL - z reguły trwało to bardzo długo i kończyło się awizo z lub bez opłaty dodatkowej 8.50PLN, ale tym razem awizo brak. W systemie na Ali adres typowo jak zawsze.
Nie było próby kontaktu telefonicznego ani doręczenia, numer paczki nie śledzi się w systemie poczty polskiej na https://emonitoring.poczta-polska.pl/. W śledzeniu na POSTNL komunikaty po kolei:

03-07-2023 16:29 The item cannot be delivered and will be returned
03-07-2023 07:47 The item is out for delivery
01-07-2023 00:04 The item is on transport to the local sorting centre
28-06-2023 07:42 The item is on transport to the country of destination
28-06-2023 07:41 The item is processed at the PostNL sorting center
28-06-2023 05:05 Item has been cleared by customs
28-06-2023 05:05 Item is cleared by customs
28-06-2023 04:59 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
26-06-2023 12:15 The shipment is handed over in bulk final acceptance of the item to be confirmed
26-06-2023 10:03 Pre-declaration of the item has been received by customs
26-06-2023 09:48 The item is ready for shipment
26-06-2023 08:48 The item is pre-advised to PostNL

Co mogło pójść nie tak? Co dalej zrobić (może można to jeszcze cofnąć)?

#aliexpress #alipaczka #zakupyzchin #prostozchin #pocztapolska
  • 4
  • Odpowiedz