Wpis z mikrobloga

#swiatlowody #swiatlowod #sidusis
Jestem zielona w te sprawy proszę o wytłumaczenie ()
1. Zgłosiłam swój adres na stronie sidusis, żeby mieć światłowód na swojej ulicy i teraz pytanie, co dalej? Ktoś się do mnie odezwie w tej sprawie w ciągu kilku dni?
2. Przy kilku adresach zauważyłam takie coś (fotka, są nawet większe kwoty).
Czy to oznacza, że mieszkańcy wykładają prywatny hajs za instalacje światłowodu, a reszta jest dofinansowywana przez te organizacje (?) czy jak to działa? XD Wiem tylko tyle od strony gminy, że dogadali się w sprawie inwestycji przez „Światłowód Inwestycje” i głównym wykonawcą będzie firma Fiber Expert ze światłowodem z Orange.
t.....s - #swiatlowody #swiatlowod #sidusis
Jestem zielona w te sprawy proszę o wytłu...

źródło: A70077BD-6A93-4516-B463-46FFE4365444

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@tommygenesis: 1: nikt raczej nie zadzwoni, to tylko zgłoszenie zapotrzebowania na usługi pod danym adresem
2: ta kwota to potencjalne dofinansowanie na dany adres, resztę wykłada operator który kładzie kable, czasami gmina też się dokłada ale najczęściej w stylu tańszej dzierżawy kanalizacji i gruntów pod kable
  • Odpowiedz
@tommygenesis: 1. zależnie od operatora, większość ma to w poważaniu, my jako lokals z każdym zapotrzebowaniem się kontaktujemy i jeżeli jest opcja to staramy się podłączyć, nawet dobudowując sieć
2. ostatnio ogłosili, bardzo uproszczając, kolejnego popca - tj. najwięksi gracze budują z naszych pieniędzy swoją sieć za pokazane pieniądze, także z dużą dozą prawodpodobieństwa w najblizszych latach będziesz mieć światło pod nosem
  • Odpowiedz