Wpis z mikrobloga

@CzystaOdra: ja pitole rozumiem, jej fenomen.
Ale nie mogę zrozumieć pchania ją w reklamy, naprawdę nie ubliżając ale Iga jest aaaaa fotogeniczna.
Nie chciałbym już mówić, że wygląda jak chłop no ale tak wygląda - porównując je do reszty kobiecej śmietanki z kortu.
  • Odpowiedz
@kodecss: życie to nie konkurs piękności, nie każdy spermi do reklamy wody z cukrem, a Iga jest młoda,rozpoznawalna, nie ma z jej udziałem aferek - idealna osoba do utożsamienia jej z marką pozującą na prosportową.
  • Odpowiedz
@PietroPawlo oni dzialaja na europe, a tylko w Polsce w ramach #ojkofobia wyzywaja Lewego. Iga jest mniej rozpoznawalna. Jakby przesledzic tenisistki aktualne i ich kontrakty reklamowe, to Iga jest nadal mocno niedoceniana przez firmy. Pozostale tenisistki maja lepsze kontrakty.
  • Odpowiedz
@CzystaOdra: eh, najpierw Ania, teraz oshee :( @PietroPawlo "pozującą"? Nie znam się, ale myślałem, że te izotoniki i napoje z witaminami są prosportowe. Ba, że takie izotoniki np. w sporcie mogą być lepszą opcją niz nawet woda.
  • Odpowiedz
@Returned: bo są w sensie, że nie jako zamiennik a jako dodatek. Podczas wysiłku z potem tracisz nie tylko wodę a również sód, potas, chlor magnez i tak dalej. Tutaj wchodzą izotoniki, które powinny te niedobory uzupełniać.
  • Odpowiedz