Aktywne Wpisy
mam_spanko +346
Pomyślcie sobie jaka kiedyś była Małyszomania tylko dlatego że Polak tam dominował parę sezonów, w sporcie który interesował max 5 krajów. To samo Pudzian, jak strongmanów oglądało max 20 osób xD
Teraz mamy totalna dominatorke w najbardziej prestiżowym sporcie na świecie xDD
Ciężko to sobie wyobrazić
#tenis
Teraz mamy totalna dominatorke w najbardziej prestiżowym sporcie na świecie xDD
Ciężko to sobie wyobrazić
#tenis
pawelczixd +142
Kupiłem samochód używany w salonie japońskiej marki, otrzymałem na niego również gwarancje w postaci ubezpieczenia kosztów naprawy. Po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów okazało się, że pasek pompy oleju się złuszczył co skutkowało zatkaniem "smoka" i brakiem dopływu oleju do kluczowych elementów silnika i turbosprężarki. Serwis ASO przeprowadził testy uszkodzeń, które nie wskazały aby ucierpiał na tym silnik bądź turbina, koszt napraw pozostały elementów zmieścił się w kwocie poniżej 5 tysięcy złotych. Jednak po przejechaniu kolejnych kilku tysięcy kilometrów samochód zaczął wydawać niepokojące dźwięki, przegląd w ASO wskazuje na zatarcie turbiny, koszt ponad 5 tysięcy złotych, efektem czego samochód, który posiadam około pół roku w kwotach naprawy przekracza 10 tysięcy złotych. Oczywiście ubezpieczyciel się wypiął twierdząc, że to wina paska, a paska gwarancja nie obejmuje - jednak w tym przypadku pasek jest elementem niewymiennym i powinien wytrzymać cały okres eksploatacji samochodu, niestety poddałem się już na samym początku i pokryłem te koszty z własnej kieszeni.
Zastanawia mnie jednak czy jest szansa zgłosić się tytułem rękojmi do salonu samochodowego w celu uzyskania jakichś zwrotów kosztów lub nawet odstąpienia od umowy? Celowo przepłaciłem za samochód by być go pewnym, a koszty pojawiające się na przestrzeni tak krótkiego czasu są przytłaczające. Jaka jest szansa na wygranie takiej sprawy, sam koszt wysłania oficjalnego pisma mój prawnik oszacował na kilkaset złotych i po prostu zastanawiam się czy cokolwiek tym osiągnę.
Na grupach to bardzo znany problem
https://ystradservicecentre.com/f/ford-10l-ecoboost-oil-pressure-issues
@JaTobieTyMi
Dodam jeszcze, że samochód miał wtedy przejechane zaledwie 70kkm