Czesc Szanowni. Od jakiegoś czasu szukam samochodu do 40 tys. ekonomicznego, nie psującego się. Wybralem totote auris 1.8 hybryde drugiej generacji, posiada malo psujaca sie automatyczna skrzynie biegów, pancerny silnik 1.8 plus standardem jest kamerka cofania. Ale ciezko znaleźć starszy rocznik. Dlatego szukam alternatyw. Polecacie jakies autko w tym zakresie cenowym o podobnych specyfikacjach? Glowne trasy to 20km w jedna i druga strone czyli dziennie srednio 40km, większości po krajowych drogach.
@prostymysliciel: tak, mamie kupilem 1.6 vvti w lpg cvt, hatchback. Analizowalem mase aut i to mi najbardziej podpadlo i ma gaz. Hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego, niezla moc, bardzo niskie koszty eksploatacji.
hybryda po latach moze wymagac wymiany baterii co bedzie kosztowne.
@prostymysliciel: 11-13 dość duże, może przez cvt. Nigdy nie zakładam gazu sam, bo to nie ma sensu finansowo. Strzelam że 2011 ale mogę się mylić, to mamy auto i nim rzadko jeżdżę
Od jakiegoś czasu szukam samochodu do 40 tys. ekonomicznego, nie psującego się. Wybralem totote auris 1.8 hybryde drugiej generacji, posiada malo psujaca sie automatyczna skrzynie biegów, pancerny silnik 1.8 plus standardem jest kamerka cofania. Ale ciezko znaleźć starszy rocznik. Dlatego szukam alternatyw. Polecacie jakies autko w tym zakresie cenowym o podobnych specyfikacjach?
Glowne trasy to 20km w jedna i druga strone czyli dziennie srednio 40km, większości po krajowych drogach.
#motoryzacja #kierowcy #auta
#samochody #toyota #mechanikasamochodowa #diesel #benzyna
@programista15cm masz? Popatrze cenowo pewnie lepiej niz hybryda
@jaydi1
Z większym przebiegiem sa. Na taxi 1.8 robi bez problemu 500 tys. A serwis tani jest.
hybryda po latach moze wymagac wymiany baterii co bedzie kosztowne.