Wpis z mikrobloga

Czy znajdzie się dobra dusza co pomoże z Google Ads? Przeczytałem już cały internet a nie znalazłem odpowiedzi na pytania, które mnie nurtują. Niedawno otworzyłem swój mikro-biznes i chciałem odpalić kampanię Google Ads, wybrałem słowa kluczowe z planera słów kluczowych i :

1) planer pokazuje np. 160 wyszukiwań miesięcznie na daną frazę a dodając daną frazę do grupy reklam widzę w niej "Zbyt mała liczba wyszukiwań" - jak to możliwe?
2) w trakcie przygotowywania reklamy Google prosi o podanie nagłówków i tam na górze lądują się "takie ptaszki". W moim przypadku zupełnie wystarczające byłyby 3 nagłówki, ale jak tak zrobię to mam wtedy "niski wynik jakości reklamy" czy coś takiego... Naprawdę muszę wymyślać nagłówki na siłę czy można to olać bez wpływu na wyświetlanie się reklam?
3) planer słów kluczowych podaje stawki za górę strony, w czwartek ustawiłem sobie stawkę za klik 7 zł (zgodnie z planerem), dziś w planerze widzę że górna stawka to 1,40 zł. Ktoś wie co się zadziało? Czy na to mają wpływ dni tygodnia?
4) jeśli moim klientem jest klient biznesowy B2B to czy ma sens wyświetlanie reklam na smartfonach i po godzinach np. 8-16?
5) Jaki typ dopasowania waszym zdaniem jest najlepszy?
6) Czy waszym zdaniem najlepsza strategia to samodzielne ustawianie CPC dla każdego słowa kluczowego czy np. Maksymalizuj liczbę kliknięć też jest ok? Zależy mi w sumie żeby wyświetlać się na górze strony a najlepiej na 1 miejscu w sponsorowanych.

Dobry człowieku, który odpiszesz na ten post - niech Ci Bozia wynagrodzi.

#googleads #adwords #marketing #marketinginternetowy
  • 2