Wpis z mikrobloga

Diablo 4 to bardzo średnia gra którą oceniam 4.5/10.
Core gry jest bardzo dobry czujesz siłę ciosu, dobre animacje, dobry movement ogólnie system walki jest świetny i grafika, ale niestety jeśli potencjalnie zakryjesz lvl to nie masz pojęcia czy to gameplay z 30 lvlu czy 80 lvlu. Nie czuć żadnego progresu jak spelle uderzały na 30 lvlu to będą tak samo wyglądać na 80 lvlu jedynie cyferki będą inne, a nie o to chodzi.
Przez to, że gra jest przystosowana na konsole to ograniczona ilość spelli na pasku wszystko musi być uproszczone, brak identyfikacji klasowej wszystkie postacie to maszynki do zadawania obrażeń nie można tutaj robić chociażby jako support który buffuje inne klasy.
Theory crafing nie istnieje bo ilość umiejętności jest śmiesznie mała, buildów jest niewielka ilość. Unikaty w żaden sposób nie zmieniają stylu gry dodają tylko i wyłącznie puste cyferki, a progresja postaci jest całkowicie liniowa bo tylko co robisz to zwiększasz ilvl który jest tragicznym system bo jak wydropisz powiedzmy shacko na 70 lvl to jesteś zirytowany, że nie dropnął Ci na 100 lvl to co to jest za unikalność przedmiotów. Białe i niebieskie itemki to totalne śmieci nie warte podnoszenia. Statystki postaci są tragicznie uproszczone wszystko ładujesz w dmg nie ma ciekawym mechanik jak magic find itp.
Mobilkowy system gwiazdek na itemkach idziesz bezmyślnie do kowala i klikasz upgrade upgrade upgrade przez to crafting w tej grze to żart.
Paragony co miały być wielką innowacją są tylko i wyłącznie pustymi statystkami co dają Ci tylko obrażenia i jeszcze więcej obrażeń cóż za złożoność.
Potrzeba stałego łącza to głupota ile widziałem filmików jak ktoś na hardcorze dostaje dc i ginie w ten sposób.

Podsumowując gra jest bardzo słabym arpg i głównie żeruje na nostalgii i tytule DIABLO bo nazwać to jakkolwiek inaczej to gra by była średniakiem, a sprzedaje się tylko ze względu na markę.
Do wszystkich którym się podoba to chce powiedzieć to, żeby nie brać tego personalnie bo grać w nią wam się może przyjemnie, ale nie oznacza to, że jest to dobra gra bo mowa tutaj głównie o produkcie. Z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda ocena graczy na metacritic i ocenili 5.4 na 10.
#diablo4 #diablo #poe
  • 22
@kamil-talaga-18 Mam 32lvl barbe i od 20lvli sie tylko krece w ten sam sposob a w D3 chociaz byly te runy ktore zmienialy wyglad skilla i jego dzialanie mam nadzieje ze cos z tym zrobia.Jeszcze sie nie zaglebialem dokladnie w drzewko jakos mocno ale jest ile z 10 skilli atakujacych (nie liczac podstawowych) gdzie w D3 przy kazdej umce miales jej 5 roznorodnych wariantow.
@jagged: no wlasnie problem jest taki, ze tak wygladalo h&s 100 lat temu. W diablo 2 dobrze bawilem sie farmiac bossy itp. W torchlight, torchlight 2, grim down juz nie bardzo. Czulem ze to jest to samo, ale moze szybsze i z ladniejszymi animacjami, czyli nic nie warte.

Potem gralem w poe i poe mocno podnioslo poprzeczke. Poe sprawilo ze stosunek myslenia i dostosowywania buildu do rozgrywki do bezmyslnego grindu zostal
@NewBlueSky: przecież build w poe opiera się na max 2 skillach. Chyba, że doliczysz do tego aury i dasha


@jagged: ale ja nie mowie o tym, ze build nie moze sie opierac na 2 skillach.

jak gram w diablo i mam jeden atak na lewy przycisk, drugi na prawy. dash i kilka okrzykow co rowna sie potkom/okrykom w poe to jaka jest roznica? XDD

Dlaczego mialbym sie #!$%@? do czegos
@wylisiony_afrowiorek: liniowe skalowanie to dobre rozwiazanie dla niedzielnego gracza, jestem prawie pewien, ze w poe sa buildy dla niedzielnych graczy. To po prostu gra dla niedzielnych graczy, nie dla fanów h&s. Ew dla tryhardów co im się chce przez 50-100h expić do 100 i wtedy zacząć "prawdziwą grę" XD

Ja oczekuje przestrzeni, ktora pozwala mi wybrac czy chce isc prostym buildem czy chce sobie zrobic jakis fajny build w ktorym moge/musze
@wylisiony_afrowiorek: przecież napisałem, że mnie nie obchodzi czy się dobrze bawisz tylko oceniam produkt.
Nawet w słabej grze można się git bawić co nie zmienia, że jest słaba.
Co oczekuje? Hmmm Poe jest idealnym przykładem czego oczekuje szczerze już diablo 2 było bardziej rozbudowane niż d4.
Wiesz ja jestem graczem co spędza dużo godzin w hack n slashach bo w poe mam z 6 k h, a w d2 1.5k.
Liczyłem
@DoubleM napewno dla tego typu graczy poe podnioslo poprzeczke ale nie moz a zaprzeczyc ze w d4 bardzo mocno ograniczyli ilosc skilli to w d3 byly rozne warianty skilly I wiekszy wybor, teraz jest dramat
@kamil-talaga-18:

Typowy wywód kogoś kto wbił 30 lvl i nie bardzo ma pojęcie o czym mówi, bo są unique zmieniające całkowicie playstyle czy dodające synergie między skillami. Theorycrafting ma się dobrze, nawet na głupim maxrollu jest przynajmniej kilka buildów pod każdą klasę. Wyśmiewanych przez wszystkich druidów spotkałem przynajmniej 3 rodzaje i każdy działał bardzo dobrze.

Synergie między klasami istnieją, szczególnie sorc benefituje z obecności innych czarodziejek w grupie - działają efekty