@perseweratywnosc: "większą sprzedaż" no nic dziwnego, że ludzie częściej kupują tańsze produkty tylko problem jest w tym, że nadużywanie przyzwyczajeń klientów i praktycznie kłamstwo. Pewnie jakby nawet było droższe ale ze znakiem promocja to by się sprzedało pytanie czy to etyczne.
@perseweratywnosc: Amatorzy. W biedronce po prostu maja ten sam kolor do wszystkiego, widzisz pomarańcz z daleka i nie wiesz czy to promocja czy "super cena", która jest normalną ceną xd albo jakieś inne #!$%@? muje.
@machobuzon: taka ciekawostka: promocja i przecena to nie jest to samo.
Promocja to promowanie produktu. Nie musi wiązać się z obniżeniem ceny. Np. jak sprzedawca na stacji paliw wciska Ci płyn do spryskiwaczy, to go promuje, mimo że płyn jest w #!$%@? drogi.
Z drugiej strony jakiś produkt może być przeceniony, ale bez specjalnej promocji.
@analboss: bo żeby zrobić elektroniczny cennik o takiej jaskrawości, jak czerwona metka żeby przyciągało wzrok, to byś tam musiał dać super matrycę OLED. I pomnóż to razy ilość metek w sklepie, plus sterowanie tym, serwisowanie. A tak to pyk pyk drukujesz za złamany grosz na drukarce do etykiet na czerwonym papierze.
Tesco chyba miało elektroniczne cenówki i były to szare cyferki na szarym tle - trzeba było z 10 cm popatrzyć
#lidl #polska #promocja #panstwozdykty ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Osobna sprawa - dowiedziono że produkty przecenione nawet o 1 grosz / 1% i tak mają większą sprzedaż ze względu na czerwoną metkę promocyjną.
( ಠ_ಠ)
Słaba manipulacja
Promocja to promowanie produktu. Nie musi wiązać się z obniżeniem ceny. Np. jak sprzedawca na stacji paliw wciska Ci płyn do spryskiwaczy, to go promuje, mimo że płyn jest w #!$%@? drogi.
Z drugiej strony jakiś produkt może być przeceniony, ale bez specjalnej promocji.
Tesco chyba miało elektroniczne cenówki i były to szare cyferki na szarym tle - trzeba było z 10 cm popatrzyć