Wpis z mikrobloga

@notaccepteded Jeśli masz już tam abonament lub masz gdzieś indziej możesz spróbować podać na ich stronie swój numer telefonu w formularzu z prośbą o kontakt w sprawie abonamentu. Tam jest szansa na inne, lepsze oferty. Lub jeśli masz kto tam abonament to możesz złożyć wniosek o rozwiązanie umowy - po tym zacznie się z Tobą kontaktować dział, mający na celu zatrzymanie Ciebie u nich w sieci, również dysponujący ofertami lepszymi niż te
@notaccepteded: Mam wrazebue ze to sie zmienia caly czas. Byl okres kiedy idąc do salonu ciężko było dostać ofertę porównywalną z tą na stronie. Na stronie zawsze bylo taniej.

A ostatnio dzwoni babka z play, rozmawiam z nimi tak raz na pol roku-rok. Juz mialem mowic ze znam oferte i mi nic ciekawego nie zaproponuja, ale akurat mialem czas to mowie slucham. Powiedziala co i jak i okazalo sie ze internet