Wpis z mikrobloga

W jakiej grze najbardziej podobała wam się implementacja ray tracingu? W sensie, nie tylko głupie odbijanie się wszystkiego z podłogi/kałuży, ale wzmocnienie fotorealizmu, tak że gra wygląda znacznie lepiej z tą techniką niż bez niej.
#ps5 #nvidia #xboxseriesx #gry
  • 10
@CzystaOdra: Dla mnie póki co chyba Watch Dogs: Legion. Być może to dlatego, że to pierwsza gra w którą grałem z RT ale zrobiło na mnie niesamowite wrażenie pamiętam. Chociaż nie wiem czy tam bez/z była jakaś ogromna różnica.
Pamiętam, że wysłałem kumplom screena przez mesengera i pytali się gdzie jestem :D
ale generalnie technologia RT jest całkiem przereklamowana i jakby nigdy nie powstała to branża by wcale nie ucierpiała.


@Rooofie: Jeśli patrzysz na taki np Cyberpunk z włączonym Path Tracing (a nawet i zwykłym RT) i myślisz że to przereklamowana technologia... no to nie wiem co ci powiedzieć xD Naturalne oświetlenie to całkowity game (hehe) changer, widziałeś Unrecord?
@L3gion: Widziałem Cyberpunka z path tracingiem i nadal uważam, że technologia dupy nie urywa i nie jest warta wydawania kupy hajsu bo Nvidia tak chce. Bez RT gra też świetnie wygląda a np. w 1:10 w tym filmiku nawet jest lepiej bez RT. O wydajności RToff / RTon nawet nie warto wspominać.

O Unrecord nawet nie mam sił się wypowiadać bo jedyne czym ta "gra" jest to bait na inwestorów/wydawców.
Rooofie - @L3gion: Widziałem Cyberpunka z path tracingiem i nadal uważam, że technolo...
@Rooofie: Cóż, no to cię nie przekonam. Dla mnie nawet w głupim Control jest mocna różnica RT off vs RT on. Polecam mimo wszystko poczytać o technologii jako takiej i dlaczego realistyczne oświetlenie jest aktualnym trendem a nie choćby tekstury.

O Unrecord nawet nie mam sił się wypowiadać bo jedyne czym ta "gra" jest to bait na inwestorów/wydawców.


Tego nie wiesz ()

O wydajności RToff