Wpis z mikrobloga

Siemka. Jestem kompletnie nowy w świecie Wow'a i nurtują mnie dwa pytania.
Co muszę zrobić, aby zacząć linie questową z dodatku Shadowlands ? I ewentualnie kiedy się za to zabrać.

Drugie pytanie jest takie, czy da się w jakiś sensowny sposób przejść poprzednie dodatki ? Mam tu na myśli głównie Lore z poprzednich dodatków. Wiem już o chromie time, ale część Lore znajduje się w dungeonach/raidach gdzie podejrzewam, że nikogo już nie znajdę, aby to ze mną przeszedł, albo mój lvl będzie za wysoki, aby wejść na dany dungeon.

Zawsze mnie interesował świat Wow'a, grywam w Hearthstone gdzie zawsze chciałem poznać "te karty" w świecie Wow'a. Grałem na trailu kilkoma postaciami, kupiłem abonament i chcę "wsiąknąć" w ten świat. Podobają mi się cutscenki itp itd, ale z tyłu głowy wiem, że za mną jest multum fabuły, której nie znam.

Pozdrawiam !
#worldofwarcraft #wow
  • 10
@Heidi12: Shadowlands możesz zacząc w sumie w każdym momencie, nawet przeplatając sobie grę z głównym lore. Chyba w Ogri/SW na tablicy ogłoszeń dostaniesz questa startowego.

Jeśli chodzi o robienie q w dungeonach to na LFG na pewno znajdziesz grupę która z tobą pójdzie chociażby dla samych transmogów. (możesz tez skorzystać z timewalkig dungeons - jeśli akurat trafisz na tydzień z odpowiadającym ci dodatkiem) Podobnie z questami raidowymi - jest spora część
@Heidi12: questline na shadowlandsy powinien ci sam wskoczyć jak osiągniesz odpowiedni poziom na ten zone. Po prostu jak wbijesz level X to wyskoczy ci okienko z nowym questem. Chociaż skończyłem grać akurat w shadowlandsach więc może teraz inaczej wygląda questowanie.

A co do lore to na max levelu oczyścisz wszystkie stare dungi i rajdy solo, chyba nie ma takiego do którego potrzebowałbys zespołu (chyba nawet te instancje które polegają na leczeniu