Wpis z mikrobloga

Witam,
w lutym zakupiłem w x-komie komputer z usługą montażu premium (jak coś będzie nie działało można dostarczyć cały komputer i oni sprawdzą co jest nie tak). Jakieś 3 tygodnie temu komputer przestał się uruchamiać, po prostu nie dało go się w żaden sposób wybudzić. Na infolinii dowiedziałem że mogę dostarczyć komputer do sklepu stacjonarnego, tak też zrobiłem.

Tutaj rodzi się moje pytanie jutro mijają 2 tygodnie od momentu jak dostarczyłem go do salonu (na infolinii informują mnie że mają jakieś opóźnienia nawet 10dniowe i trzeba uzbroić się w cierpliwość), czy to znaczy że jeżeli do jutra nie dostane informacji o decyzji reklamacyjnej to mogę przyjąć ją za uznaną, czy strzeliłem sobie w stopę wybierając taką opcję montażu i do momentu jak nie sprawdzą co jest nie tak to ten czas 14dni się nie rozpoczął?

#xkom #reklamacja
  • 3
  • Odpowiedz
  • 0
@wypokowy_expert: Na kwicie mam gwarancja producenta, a komputer zamawiałem przez sklep internetowy xkomu. Niestety to była moja pierwsza zgłaszana reklamacja i nie wiedziałem że muszę zgłosić że składam z tytułu rękojmi, dopiero teraz jak cała ta procedura zaczęła się dłużyć zacząłem zgłębiać temat jak to wygląda ;x Będę miał przynajmniej nauczkę na przyszłość.
  • Odpowiedz