Wpis z mikrobloga

@wybranyloginjestzajetyznowu: Pierwsza część jest zbyt archaiczna dla nowego pokolenia graczy i to jest główny powód stworzenia remake'u, tak samo jak było z Resident Evil 2 - oryginał ze względu na grafikę, sterowanie i statyczne kamery jest dla nowych graczy praktycznie niegrywalny.

Zresztą sam z chęcią bym zagrał w takim remake, a jak się okaże #!$%@?, to się po prostu nie kupi i będzie się dalej grało w oryginał, żadna strata. (
@wybranyloginjestzajetyznowu: co? XD Przecież Gothic 1 to najgorsza cześć serii, balans (a właściwie jego całkowity brak xD) wygląda tak, że w pierwszym rozdziale można wybić całą mapę, po dołączeniu do obozu nie ma już w grze zadań pobocznych, a połowa mapy jest pusta.
@wybranyloginjestzajetyznowu: Trójkę to by trzeba było całkowicie przebudować, i nie mówię o samym gameplay'u bo główna linia fabularna i questy poboczne są tak beznadziejne, że pięciolatek mógłby napisać lepsze. Głównej fabuły to w zasadzie tam nie ma. Zebrać 12 kielichów i artefakty Adanosa? Co to ma być w ogóle xD. Piranie całkowicie wyłożyły na to lachę. W jedynce przynajmniej jest fajna fabuła którą mogą zostawić, a skupić się na unowocześnieniu gameplay'u.
@wybranyloginjestzajetyznowu: @maciorqa przeciez gothic 1 jest niegrywalny. Poświecimy 3-4 lvle pierwsze zeby wpakowac w sile i wezmiemy darmowy stroj kreta i jestesmy niesmierte4lni i bierzemy na strzala wiekszosc potworow. Jest pare modow ktore probuja zbalansowac to, ale oczywiscie musza tez dodac od siebie jakies uper mechaniki do gry i zamiast naprawic gre czynią ją jeszcze bardziej zabugowana