Wpis z mikrobloga

Po internecie krążą różne informacje odnośnie do Kalexa i Hondy.
Przykładowo (plus screenshoty):
https://www.speedweek.com/motogp/news/205280/Sensation-Kalex-baut-Honda-Chassis-fuer-Marc-Marquez.html
https://www.autosport.com/motogp/news/planned-kalex-motogp-chassis-test-did-not-take-place-says-hondas-bradl/10455969/

Skoro Bradl mówi, że Honda nie testuje ramy od Kalexa, to coś może być na rzeczy. Szczególnie, że niektórzy - jak np. Alex Baumgärtel (prezes, CEO) Kalexu - w ogóle nie chce komentować sytuacji. Gdyby naprawdę to testowali, to pewnie by coś wyciekło, bo przecież inne stajnie też tam były.

Może współpraca między Hondą a Kalexem nie idzie tak różowo? Hiszpański dziennikarz Emilio Pérez de Rozas y Arribas (po lewej na dole) twierdzi, że na testach w Jerez Honda NIE będzie miała ramy od Kalexa do testów. Być może później...

Ponadto Kalex wypuszcza informację, że (po prawej na dole) "nasza koncepcja podwozia faworyzuje miękki styl jazdy. Jeśli zawodnik naciska zbyt mocno, przynosi to efekt odwrotny do zamierzonego". Raczej coś odmiennego niż Marc Marquez preferuje, co nie?

Do tego fakt, że w ostatnim wyścigu Honda używała trzech różnych podwozi (screen w komentarzu), a Ducati na ośmiu motocyklach tylko jednego, pokazuje nam, że Honda się gubi.

Biorąc wszystko pod uwagę, zastanawiam się, czy Kalex i Honda jednak nie wejdą w bliższą współpracę, ale... Kalex samodzielnie wejdzie do MotoGP? Kolejna stajnia? Dorna pewnie bardzo by chciała, żeby ktoś godnie zastąpił Suzuki. Powiedzmy sobie szczerze, że nikt nie traktuje GasGas jako zastępstwa, a inni - jak np. Kawasaki czy BMW - nie palą się do dołączenia. A Kalex już jest w padoku... Może nie jako zespół fabryczny, ale jednak.
#motogp
Pobierz Zashi - Po internecie krążą różne informacje odnośnie do Kalexa i Hondy. 
Przykładowo...
źródło: honda_kalex
  • 1