@BArtus: Czemu beka z ludzi? To jest malowanie kameleon do testowania nowych fur w ruchu ulicznym. Auto jeszcze nie mialo premiery i jest w kamuflarzu.
@BArtus: Mamy w Polsce centra inżynieryjne kilku poważnych firm z branży automotive (Stellantis, Aptiv, ZF, Nexteer, MagnetiMarelli), a każda z tych firm tworzy systemy które wymagają jazd testowych w ruchu ulicznym. Łatwo się domyślić, że testuje się auta które będą miały premiery dopiero w przyszłości, więc one prawie zawsze są zakamuflowane.
@sentinelx: Wygląda jak Austral, który już miał premierę więc dziwne że dalej w camo, chociaż nie wiem czy to nie jakaś wersja "coupe" bo ten tył wydaje się mocno ścięty.
Pytanie zupełnie serio - jak producenci testują nowe auta, to ubierają je w kamuflaż, ale co on ma na celu? Niby taki kamuflaż, a aż krzyczy "zwróć na mnie uwagę". To ma maskować wcięcia, wgłębienia, czy o coś jeszcze tu chodzi?
@hustle: Poza maskowaniem kształtów chodzi też o to aby prasa i portale nie publikowały niskiej jakości amatorskich zdjęć zrobionych przypadkiem na ulicy zanim producent nie zrobi oficjalnej premiery i nie wyśle im oficjalnych zdjęć w wysokiej jakości.
@ExtraPensja: Tylko mogli ten papier pomalować np na biało albo inny kolor a nie zrobili funkcjonalny kamuflaż geometryczny przez który ktoś realnie w pewnych okolicznościach moze go nie zobaczyć xd
@jamajskikanion: Dodatkowo w sumie ciekawe jak ta oklejka musi zmieniać aerodynamikę samochodu czyli choćby spalanie i hałas w środku. Ale wiadomo ze naukowcy i firmy nie wydawali by na to kasy gdyby nie miało to sensu
ktoś robi z siebie debila czy to jakiś model przedpremierowy którego nie można rozpakować z papierka¯\_(ツ)_/¯
No wez... ;)
@ExtraPensja: Auta jeszcze nie ma, a już jest zarejestrowane, ciekawe ( ͡° ͜ʖ ͡°)